خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان:

خزر، نقطه قوت مبادلات ایران با کشورهای حاشیه این دریا است

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۴۴۵

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: خزر بزرگ ترین دریاچه جهان محسوب می شود و نقطه قوت مبادلات بازرگانی ایران با کشورهای حاشیه این دریاست.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان بنادر و دریانوردی استان با اشاره به اینکه گیلان دروازه ورود تمدن اروپا به ایران محسوب می شود اظهار کرد: خزر راه آبی گیلان به کشورهای حاشیه این دریا است.

وی در ادامه استفاده از توان منابع انسانی در ارتقای عملکرد دستگاه‌ها را از نکته‌های مهم مدیریتی عنوان کرد و افزود: بیشترین بهره وری از سرمایه‌های اندک هنر مدیریتی است و مسئولان باید این امر را در فعالیت های خود لحاظ کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مدیریت لحظه ای، آنی و قوی در ارتقای عملکرد مدیران حائز اهمیت است، تصریح کرد: وجود اتاق اندیشه ورز در مدیریت همه جانبه و خروج از بحران تاثیرگذار است.

وی به قدمت فعالیت اداره کل بنادر و دریانوردی در بندر انزلی اشاره کرد و گفت: خزر بزرگ ترین دریاچه جهان محسوب می شود و نقطه قوت مبادلات بازرگانی ایران با کشورهای حاشیه این دریا است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان نیز در این دیدار به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای توسعه بندر انزلی اشاره کرد و گفت: از توان بخش خصوصی در زمینه عمرانی، انبارداری، سردخانه و … بندر انزلی استفاده می‌کنیم.

حمیدرضا آبایی از فعالیت ۱۰ پست اسکله در بندر انزلی خبر داد و افزود: ۵ پست اسکله در حال احداث است و در آینده به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به شرایط اعمال تحریم ها، بیان کرد: اکنون فعالیت بنادر شمالی مهم تر از بنادر جنوبی است و امکان تهیه و تامین نیازهای کشور از بنادر شمالی وجود دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان به قدمت ۲۰۰ ساله بندر انزلی اشاره کرد و یادآور شد: پیاده راه برای استفاده شهروندان و گردشگران در موج شکن غربی بندر انزلی احداث می شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز