خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت :

بابت ناتوانی در انتخاب شهردار شرمنده‌ایم/ بهره‌برداری از درمانگاه هموفیلی و فاز نخست شهربازی در بهمن ماه و نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۸۷۹

عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه فرصت سوزی در انتخاب شهردار به صلاح شهر نیست گفت: رشت پنج ماه است بدون شهردار اداره می‌شود،از اینکه نتوانستیم شهردار انتخاب کنیم شرمنده شهروندان هستیم .

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با اشاره به دوازدهم دی مصادف با روز رشت بیان کرد: برگزاری برنامه‌های روز رشت موجب نشاط اجتماعی خواهد شد و امیدواریم هرچه سریع تر بحث انتخاب شهردار نیز جمع بندی و به نتیجه برسد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اصلاحیه طرح تفصیلی رشت افزود: امیدواریم طرح تفصیلی جدید موجب رونق ساخت و ساز در رشت شود.
 
شیرزاد به انعقاد قرارداد شهربازی رشت به ارزش ۲۸ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: مردم رشت سال هاست منتظر بازگشایی شهربازی بوده و قرار است فاز اول این پروژه پیش از ایام نوروز به بهره برداری برسد.
 
وی افتتاح نخستین درمانگاه هموفیلی را از دیگر اقدامات دانست و بیان کرد: اولین درمانگاه تخصصی بیماران هموفیلی و پروژه پارک مسکن مهر در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح می شود.
 
عضو شورای شهر رشت با اشاره به برگزاری جلسه مشترک کمیسیون های بهداشت و عمران شورای رشت پیرامون ساماندهی رودخانه های شهر خاطر نشان کرد: این جلسه مشترک با حضور نماینده معاون رئیس جمهور در امور ساماندهی و احیای رودخانه ها برگزار شد و امیدواریم با همراهی دولت و تخصیص اعتبارات ملی به زودی شاهد ساماندهی و احیای رودخانه های زرجوب و گوهررود باشیم.
 
شیرزاد با بیان اینکه برای تکمیل تصفیه خانه جنوبی شهر واقع در مسکن مهر بیش از ۲۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است،گفت: امیدواریم اختصاص بودجه لازم به منظور تکمیل این تصفیه خانه در دستور کار قرار بگیرد و این موضوع یکی از مطالبات مردم  است.
 
وی به مبحث انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت: برای انتخاب شهردار فرصت چندانی در اختیار نداریم و اصرار در انتخاب برخی گزینه ها باعث طولانی شدن روند انتخاب شهردار شده و این موضوع به صلاح شهر و شهروندان نیست.امیدوارم در اسرع وقت و با اتحاد و همدلی نسبت به انتخاب شهردار رشت با یازده رای اقدام کنیم.
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز