خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد:

تونل های مترو اصفهان پایان یافت؛ کلنگ ایستگاه های امام حسین(ع) و انقلاب زده شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۱۶

در حال حاضر به جز ایستگاه های متروی انقلاب و میدان امام حسین(ع) اصفهان تونل های دیگر به اتمام رسیده اند لذا لازم است احداثاین ایستگاه ها نیز هرچه زودتر آغاز شود.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه لازم است در بودجه سال آینده توجه ویژه‌ای به مباحثحمل و نقل عمومی به خصوص مترو اصفهان شود تاکید کرد: درسال‌های گذشته کم لطفی و بی‌مهری‌های زیادی به اصفهان شده است و این مسئله موجب شده که مترو اصفهان با تاخیر دراجراروبه رو باشد لذا از استاندار اصفهان درخواست داریم این کمبود‌ها و کم لطفی‌ها را با ارتباطی که با مدیریت کشور دارند دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، کریم نصر اصفهانی، با اشاره به کلنگ زنی ایستگاه‌های مترو در محدوده میدان امام حسین(ع) و میدان انقلاب بیان داشت: در حال حاضر به جز ایستگاه‌های متروی انقلاب و میدان امام حسین(ع) تونل‌های دیگر به اتمام رسیده‌اند لذا لازم است احداثاین ایستگاه‌ها نیز هرچه زود‌تر آغاز شود.

وی ادامه داد: بسیاری از خطوط ریل گذاری شده‌اند لذا باید بودجه‌هایی که از دولت طلب داریم دنبال شوند تا متروی اصفهان هرچه زود‌تر راه اندازی شود.

وی با اشاره به بافت فرسوده اصفهان تصریح کرد: اصفهان ۴ هزار هکتار بافت فرسوده دارد که حدود ۲ هزار هکتار آن مصوب شده این در حالی است که با الحاق خوراسگان به اصفهان احیای بافت فرسوده این منطقه نیز باید در اولویت قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت در گذشته تلاش کردیم مسکن مهر در بافت فرسوده اصفهان انجام شود، که کمک‌هایی نیزدر این زمینه شد ولی اقداماتی که لازم بود در این راستا صورت نگرفت.

نصر گفت: احیای بافت فرسوده باید در اولویت قرار گیرد زیرا زیرساخت‌های آن آماده می‌باشد لذا محلاتی که تاکنون مورد بی‌مهری قرار گرفته است باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با تاکید بر رفع گلوگاه‌های محلات ادامه داد: بازگشایی گلوگاه‌های محلات تاثیرات بسیاری در پی خواهد داشت لذا اگر بافت فرسوده شهر احیا شود از گسترش شهر‌ها جلوگیری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز