خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار شد:

توجه ویژه دولت به مترو، ورزشگاه نقش جهان و مصلی اصفهان در بودجه سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۶۱

دولت باید در بودجه سال آینده به مسائلی همچون ورزشگاه نقش جهان، مصلی و مترو نگاه ویژه ای داشته باشد.

ایلنا: عضو کمیسیون امور اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: موضوع قطار شهری و اختصاص بودجه آن هر سال به سال بعد موکول می شود و همین موضوع باعثشده شهرداری در این زمینه دست تنها بماند.
به گزارش خبرگزاری " ایلنا " از اصفهان؛ " عباس حاج رسولی ها " ا با اشاره به اینکه دولت باید در بودجه سال آینده نسبت به طرح های نیمه کاره در اصفهان توجه ویژه ای داشته باشد، اظهار داشت: در صورتیکه دولت بودجه مورد نیاز برای اختصاص به طرح های چند ساله ندارد باید با اعلام آن، تکلیف طرح ها را روشن کند.
عضو کمیسیون امور اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان در مورد شبکه فاضلاب فرسوده شهر اصفهان تصریح کرد: مدت هاست که شبکه فاضلاب اصفهان نیاز یه یک هزار میلیارد تومان بودجه دارد تا شهر اصفهان با فاجعه روبرو نشود اما هیچ یک از این امور مورد توجه قرار نگرفته است.
" حاج رسولی ها " با تاکید بر ضرورت تحقق مدیریت واحد شهری بیان داشت: همه مدیران از اثرات مثبت اجرای طرح مدیریت واحد شهری مطلع هستند لذا لازم است دولت برای این مسئله و واگذاری ۲۳ وظیفه اقدام اساسی انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز