خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت در آیین تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر :

پژوهش الفبای علم آموزی است

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۴۵۲

فرماندار شفت با اشاره به اینکه موفقیت در علوم انسانی و تجربی بدون تحقیق محقق نمی شود اذعان داشت: پژوهش الفبای علم آموزی است .

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی در آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده پژوهشگر و نویسندگان شفت با اشاره به اینکه درخشش نوجوانان این شهرستان در عرصه استانی و کشوری جای بسی خوشحالی است افزود : این خطه دیار عالمان بزرگی چون سید محمد باقر شفتی است.

فرماندار شفت  با بیان اینکه شاید در گذشته جامعه آموزش و پرورش به عنوان یک خانواده بزرگ مصرف کننده در توزیع اعتبارات تلقی می شد افزود : هزینه ها در آموزش ، سرمایه گذاری برای آینده و خروجی این سرمایه گزاری پرورش دانشمندان جوان است.

وی در ادامه به دستاوردهای ایران اسلامی در فناوری نانوتکنولوژی ، سلول‌های بنیادی اشاره و افزود : امروز بیشتر دانشمندان هسته ای کشورمان را جوانان تشکیل داده‌اند .

محسنی با اشاره به اینکه موفقیت در علوم انسانی و تجربی بدون تحقیق محقق نمی‌شود گفت: پژوهش الفبای علم‌آموزی است .

 وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه امروز میزان اهتمام به محیط زیست شاخصی برای ارزیابی جامعه و دولت توسعه یافته در دنیا محسوب می شود افزود : شهرستان شفت از مشکل پسماند رنج می برد و پژوهش در این بخش می تواند راه گشا باشد .

  در پایان با اهدای لوح سپاس و هدیه از دانش آموزان برگزیده پژوهشگر و نویسندگان تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز