خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان میاندرود:

آموزش و پرورش رکن اساسی توسعه می باشد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۶۳۸

شورای آموزش و پرورش باید با جدیت برگزار شود چرا که تاثیر شگرفی در مسیر حرکت به سمت توسعه و دستیابی به نتیجه مطلوب خواهد داشت.

شورای آموزش و پرورش باید با جدیت برگزار شود چرا که می تواند در مسیر حرکت به سمت توسعه و رسیدن به نتیجه مطلوب تاثیر زیادی داشته باشد.

به گزارش ایلنا از ساری؛ شورای آموزش و پرورش این شهرستان با حضور فرماندار و مسئولین شهری برگزار گردید.

فرماندار شهرستان میاندرود در این جلسه با اشاره به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، ابراز امیدواری کرد: با همراهی مدیریت جدید آموزش و پرورش، در جهت ارتقاء فرهنگ شهرستان گام برداریم.

ارسطو قادری با بیان این که آموزش و پرورش رکن اساسی توسعه می باشد، تاکید کرد: در این مسیر مطمئنا مشکلات و موانع زیادی خواهد بود اما تلاش همه ما باید این باشد که موانع را از سر راه برداریم و زمینه رشد و توسعه شهرستان را فراهم کنیم.

وی شورای آموزش و پرورش را دارای اهمیت ویژه ای دانست و افزود: جلسات شورای آموزش و پرورش باید با جدیت برگزار شود چرا که می تواند در مسیر حرکت به سمت توسعه و رسیدن به نتیجه مطلوب تاثیر زیادی داشته باشد.

قادری با تاکید بر حرکت در جهت رویکرد دولت افزود: معتقدم اگر کار و خدمتی انجام می شود باید منعکس شود.

در ادامه این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندرود با اشاره به فرصت خدمت به مردم در دولت تدبیر و امید، مردم را ولی نعمتان انقلاب دانست و گفت: من در بند بند برنامه اجرایی ام خدمت و حمایت از مردم را مد نظر قرار دادم.

بهروز عرب خزائلی بر لزوم همکاری همه نهادها و ارگان ها برای ارتقاء فرهنگ تاکید کرد و افزود: معتقدم در حوزه فرهنگ نمی توان جزیره ای عمل کرد و اگر همه با هم یک مجموعه بزرگ باشیم مطمئنا به نتایج بهتری می رسیم.

وی دانش آموزان را کانون توجه این مجموعه ها دانست و خاطرنشان کرد: دانش آموزان امروز، فرمانداران و مدیران و معلمان فردای جامعه هستند و هر چه ما بیشتر و بهتر در حوزه های عقیدتی، بهداشت روان و… برنامه داشته باشیم؛ مدیران بهتر و کارآمدتری در آینده خواهیم داشت.

عرب خزائلی با اشاره به پیش رو بودن هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: تجلیل از معلمان یکی از وظایفی است که همه ما بر دوش داریم و البته اگر معلم از خودش تجلیل کند شاید زیبنده نباشد و بهتر آن است که دیگران این امر را به عهده بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز