خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

پلمپ یک مرکز زیبایی غیر مجاز در رشت

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۷۳۸

به همت تیم های نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک مرکز غیر مجاز زیبایی در رشت شناسایی و با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی استان پلمپ شد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل نورصالحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این خصوص گفت: در پی بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و گزارشات مردمی، مشخص شد یک فرد غیر پزشک و فاقد صلاحیت با راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در یکی از مطب های دندانپزشکی رشت، به انجام لیزر درمانی و سایر اعمال زیبایی و دخالت در کارهای تخصصی پزشکی با استفاده از دستگاه های پیشرفته که نیاز به مجوز خاص داشت، مبادرت می کرد که پس از بررسی های به عمل آمده مطب وی پلمپ و پرونده نامبرده جهت برخورد قانونی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

معاون درمان دانشگاه تصریح کرد: بر اساس آیین نامه های وزارت بهداشت، استفاده از هر گونه تجهیزات و دستگاه های غیر متعارف درمانی در مطب پزشکان ممنوع بوده و هیچ کس نمی تواند بدون داشتن تخصص و مجوزهای قانونی از این دستگاه ها برای درمان بیماران استفاده کند.

 نورصالحی از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، سریعاً موضوع را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند و یا به صورت حضوری موضوع را به کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه گزارش کنند تا با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز