خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترک علوی با رییس فنی و حرفه ای گیلان مطرح شد؛

توسعه منابع انسانی دروازه توسعه پایدار

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۰۵۴

نشست مشترک رئیس شورای شهر رشت با ریئیس و معاونان سازمان فنی و حرفه ای حول موضوع همکاری های دو جانبه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از  رشت،سید امیر حسین علوی با تبریک انتصاب مهندس حسینی به سمت ریاست سازمان فنی و حرفه ای گیلان برای وی در راستای انجام وظایف و ارائه خدمت به شهروندان آرزوی توفیق کرد و ادامه داد: در یک و سال و اندی از عمر شورای پنجم، مجموعه مدیریت شهری همواره تعاملی مثبت با سازمان فنی و حرفه ای داشته،  اما  معتقدیم با توجه به ظرفیت طرفین و حوزه فعالیت و امور محوله حساس می توان با افزایش همکاری های مشترک و نظام مندی در ارائه خدمات به اهداف قابل توجهی نائل آییم.

 
رئیس شورای شهر رشت افزود: در شرایط بحران اشتغال موجود، حمایت از کسب و کارهای کوچک همواره مد نظر مدیریت شهری بوده و در این راستا جلسات مختلفی با سایر نهادهای متولی برگزار گردید. لیکن نتیجه مد نظر در این بین لحاظ نگردید.
 
اگر سازمان فنی حرفه ای رویکردی مثبت و اجرایی را در خصوص آموزش هدفمند و نیاز آفرینی جهت ارائه دارد، مدیریت شهری با تمام توان امکانات لجستیکی خود از قبیل سرای محلات و امکانات نرم افزاری خود همچون وضع قوانین حمایتی در حوزه مدیریت شهری جهت حمایت از کسب و کارهای کوچک را در اختیار قرار خواهد داد.
 
 علوی ادامه داد: امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که با حمایت از کسب و کارهای کوچک با محوریت خلاقیت و نوآوری میتواند درصد قابل توجه ای از تولید ناخالص یک کشور را به خود اختصاص دهد و نقش مهمی در رونق اقتصادی ایفا کند و در این بین توسعه منابع انسانی با آموزش های مورد نیاز نقشی محوری در ورود به دروازه توسعه پایدار دارد.
 
وی در انتها سرای محلات و بازارچه های سطح شهر را اماکنی مناسب جهت اشتغال نیروهای آموزش دیده فنی و حرفه ای دانست و از آمادگی شهرداری در خصوص حمایت از سیاست های فنی حرفه ای خبر داد.
 
حسینی با تقدیر از رویکرد مثبت رییس شورای شهر در خصوص توانمند سازی اقشار کم برخوردار و بکارگیری ظرفیت های موجود در این حوزه بر انجام اقدامات هدفمند تاکید کرد و خواستار تعامل حداکثری همه متولیان در خصوص ایجاد اشتغال های کوچک شد.
 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز