خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی مطرح کرد:

امنیت پایدار در خلیج فارس مرهون اقتدار نیروی دریایی سپاه است

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۲۳۸

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: آرامش و امنیت پایدار در آب‌های نیلگون خلیج فارس مرهون اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار سردار علی تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از تلاش این نیرو در ایجاد آرامش در آب‌های خلیج‌فارس اظهار کرد: مردم ایران قدردان آرامش و امنیت ایجاد شده در آب‌های نیلگون خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه هستند.

وی بر استفاده حداکثری در خدمتگذاری به مردم در دوره مدیریتی مسئولان تاکید کرد و افزود: ارج گذاشتن به خون شهدا در راستای خدمت در نظام اسلامی افتخار است.
 
امام جمعه رشت با اشاره به اخلاص رزمندگان در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: نسل جوان وارث ارزش‌های انقلاب هستند و این ارزش ها باید به نسل امروز انتقال داده شود.
 
آیت الله فلاحتی مدت تصدی های مدیریتی را کوتاه عنوان کرد و گفت اگر مسئولان از خود مواظبت کنند به گمراهی کشانده نمیشوند ضمن اینکه تمام مسئولان زیر ذره بین مردم هستند.
 
سردار علی تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در دیدار مذکور گفت: پشتیبانی آیت الله فلاحتی از دانشگاه امام خامنه ای نیروی دریایی سپاه  بسیار ارزشمند است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز