خبرگزاری کار ایران

دریادار تنگسیری:

آمریکا برای مقابله با نفوذ انقلاب اسلامی بدنبال امنیت‌زدایی است

کد خبر : ۱۷۷۶۰۴

ایجاد و شکل‌گیری ابعاد گوناگون بازدارندگی در حوزه امنیت دریایی خلیج فارس و تنگه هرمز و افتخارات کسب شده در نیروی دریایی سپاه مرهون مجاهدت یکایک رزمندگان و فرماندهان خستگی ناپذیر آن است.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه گفت: امروز دشمنان ما و در رأس آن آمریکا برای مقابله با نفوذ انقلاب اسلامی به بهانه‌سازی، تصویرسازی فریبکارانه و وارونه و امنیت زدایی دست زده است.

به گزارش ایلنا، سردار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در آیین تودیع و معارفه فرماندهی مجموعه دریایی امامت این نیرو با اشاره به رویکرد جهادی در مدیریت و فرماندهی سپاه، اظهار داشت: ایجاد و شکل‌گیری ابعاد گوناگون بازدارندگی در حوزه امنیت دریایی خلیج فارس و تنگه هرمز و افتخارات کسب شده در نیروی دریایی سپاه مرهون مجاهدت یکایک رزمندگان و فرماندهان خستگی ناپذیر آن است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: با عنایات خدای متعال، نیروی دریایی سپاه از بدو تاسیس تاکنون منشأ خدمات قابل توجهی برای نظام اسلامی بوده است که آحاد رزمندگان در اجر معنوی و الهی آن سهیم هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بخشی از استراتژی و تاکتیک‌های دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان ما و در رأس آن آمریکا برای مقابله با نفوذ انقلاب اسلامی به بهانه‌سازی، تصویرسازی فریبکارانه و وارونه و امنیت‌زدایی دست زده است.

تنگسیری در پایان با تاکید بر حفظ وحدت و افزایش دانش و بصیرت تصریح کرد: ما در مقابله با دسیسه‌های دشمن که هر روز ابعاد و رنگ و لعاب تازه‌ای به خود می گیرد باید ضمن تقویت و استحکام وحدت و انسجام درونی، معنویت افزایی و ولایت‌محوری بصیرانه را در همه ابعاد مورد توجه و عمل قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز