خبرگزاری کار ایران

در مراسم معارفه رئیس جدید اداره راهداری مطرح شد؛

انتقاد فرماندار آستارا از مدیریت دوگانه در راهداری

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۷۱۸

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: مدیریت دوگانه در راهداری مانع از خدمات رسانی مطلوب در مسیر آستارا تا تونل ونه بین به مردم شده است.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در مراسم معارفه رئیس جدید اداره راهداری آستارا در دیدار با معاون اداره راهداری استان گیلان گفت: با توجه به مسئولیت های اداره کل راهداری گیلان در ارائه خدمات در حوزه جغرافیایی آستارا این خدمات باید به نحو شایسته ای با مدیریت واحد انجام شود.

وی اضافه کرد: یکی از نقاط حادثه خیز در آستارا منطقه حیران است که در طول سال شاهد حوادث مختلف رانندگی و تصادفات متعدد هستیم که بخش عمده آن ناشی از عدم نگهداری صحیح و نظارت در این حوزه است که متولیان امور باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: شهرستان آستارا امکانات و تجهیزات لازم را برای اعمال مدیریت واحد در مسیر آستارا به تونل ونه بین را دارد و شایسته است با اعمال حق حاکمیت و مدیریت واحد از سوی اداره کل راهداری گیلان شاهد خدمات بهتر به مردم منطقه و گردشگران باشیم.

رنجکش ادامه داد: از مدیریت جدید اداره راهداری آستارا انتظار داریم تا پیگیری‌های لازم را در ارائه خدمات به مردم داشته باشند.

وی افزود: برای مدیریت شهرستان افزایش خدمات و کیفیت آن برای مردم مهم است و سیاست‌های کلی فرمانداری حمایت از سرمایه های انسانی و مدیریت در مسیر تحقق مطالبات مردم می باشد.

وی افزود: اداره کل راهداری گیلان هم در این دیدار ضمن تشکر از فرماندار آستارا به دلیل پیگیری های در خصوص مشکلات راهداری این شهرستان داشته‌اند خواستار تخصیص اعتبارات لازم شهرستانی برای جبران کاستی ها و محدودیت های تجهیزات و امکانات در آستارا شد.

در این جلسه ضمن تشکر از خدمات انور بی نیاز رئیس قبلی اداره راهداری که به بازنشستگی نائل شده است، دانش به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز