خبرگزاری کار ایران

با حضور ۱۴۴ ورزشکار از ۱۷ استان برگزار شد:

دومین تور دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ قهرمانی کشور «جام کاسپین» در منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۳۵۸

تور دوچرخه سواری جایزه بزرگ قهرمانی کشور "جام کاسپین" یاد بود قهرمان فقید ملی،زنده یاد مصطفی رضازاده با حضور ۱۴۴ شرکت کننده از ۱۷ استان کشور و در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برای دومین سال متوالی در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تور دوچرخه سواری جایزه بزرگ قهرمانی کشور “جام کاسپین” یاد بود قهرمان فقید ملی،زنده یاد مصطفی رضازاده با حضور ۱۴۴ شرکت کننده از ۱۷ استان کشور و در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برای دومین سال متوالی در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

این مسابقات با حضور رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، جبار کوچکی‌‌‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس، مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندهی پلیس راه گیلان، مسئولان فدراسیون و هیات دوچرخه سواری گیلان، مسئولان استانی و کشوری همراه با حضور گسترده پیشکسوتان، علاقه‌‌‌مندان، خانواده‌‌‌ها با پخش زنده تلویزیونی و پوشش مناسب رسانه‌‌‌ای برگزار شد که طراحی مسیر مسابقه در ساحل زیبای دریای خزر و فضای سبز زیبا، المان‌‌‌های خاص شهری و جاذبه‌‌‌های دیدنی نوار ساحلی منطقه آزاد انزلی جذابیت این دوره از مسابقات جایزه بزرگ جام کاسپین قهرمانی کشور را دو چندان کرده بود.

بنا بر این گزارش شرکت‌‌‌کنندگان در گروه سنی پیشکسوتان و جوانان مسافت ۳۰ کیلومتر و در بخش بزرگسالان که بازیکنان تیم ملی نیز در این بخش حضور داشتند ورزشکاران مسافت ۵۰ کیلومتر را رکاب زدند.

در رده سنی جوانان مهدی بیدرام، مهدی ملایی و مسعود خانی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کرده و سید مهدی میرباقری، جواد دنیا دیده و امید اسفندیاری در رده سنی پیشکسوتان رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در رده سنی بزرگسالان که با حضور رکاب زنان تیم ملی برگزار شد، محمد گنج خوانلو اول، مهدی سهرابی کاپیتان تیم ملی مقام دوم و محسن رحمانی مقام سوم را توانستند بدست بیاورند.

گفتنی است برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح ملی و بین‌‌‌‌المللی از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای افزایش سلامت جامعه، توسعه زیرساخت‌‌‌های ورزشی و گردشگری یکی از موارد حائز اهمیت در جذب توریسم ورزشی بوده و پارک جنگلی طالب‌‌‌آباد این منطقه که پیست دوچرخه‌‌‌‌‌سواری کوهستان در آن در حال احداث شده است دارای استانداردهای لازم جهت میزبانی از رویدادهای بین المللی است و در حال حاضر در سه بخش کوهستان، پیست و جاده شرایط لازم جهت برگزاری مسابقات دوچرخه‌‌‌‌سواری در استان گیلان و این منطقه فراهم است.

لازم بذکر است در پنج سال گذشته این منطقه میزبان بیش از ۱۰۰ رویداد ورزشی بین المللی، ملی و منطقه‌‌‌ای بوده است و در بازدیدهای مختلف روسای فدراسیون‌‌‌های جهانی و کشوری بر توانمندی‌‌‌ها و امکانات استاندارد ورزشی ایجاد شده در این منطقه جهت میزبانی از مسابقات بین المللی به ویژه در رشته‌های ساحلی و آبی تصریح شده است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز