خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان خبر داد:

تولید ۲۶ هزار تن گوشت قرمز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۶۶۱

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان گفت: بیست و شش هزار تن گوشت قرمز در گیلان تولید می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی در اولین همایش استانی تجلیل از فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی و پرورش دام ویژه شبانان و گله داران رودباری با اشاره به اینکه نیاز استان گیلان به گوشت قرمز حدود ۲۸ الی ۳۰ هزار تن است که می‌توانیم با این نشست ها، برنامه ریزی‌ها و تسهیل گری هایی که انجام می دهیم گیلان و کشور را خودکفا کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ انقلابی در دنیا سراغ نداریم بعد از چهار دهه به انحراف کشیده‌نشده باشد، افزود: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که از اصول خودش سر سوزنی کوتاه نیامده و منحرف نشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: شاید اختلاف سلیقه هایی وجود داشته اما هدف واحد همه اعتلای نظام است و در این مسیر همه ما در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی با بیان اینکه سپاه را یک ظرفیت برای کشور می دانیم افزود: سپاه از جمله ارگان‌هایی است که در همه مسیرها با انقلاب بوده و یکی از این مسیرها اقتصاد مقاومتی است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم از این تحریم ها و محرومیت هایی که استکبار برای ما بوجود می‌آورد به خودباوری برسیم.

وی با بیان اینکه اگر انسان قدری تامل و تفکر نماید از اتفاقاتی که در چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی برای ما افتاد که شاید خودمان نقش آفرین نبودیم در شگفت می ماند گفت: بعد از انقلاب، جنگ و تحریم را برای ما تحمیل کردند که اینها نشان دهنده یک منطق الهی و معنوی پشت قضیه است که ما را به امروز کشانده است.

احمدی با اشاره به اینکه سه سال خادم مردم بزرگ رودبار بودم یادآور شد: اگر بخواهم ساعت‌ها درباره باصفابودن و خالص بودن، ولایی بودن و مردمی بودن اهالی خوب و پاک رودبار صحبت کنیم واقعا کم گفتیم و از اینکه رودبار برای این همایش بسیار ارزشمند انتخاب شده است تشکر می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز