خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال:

مهمترین سرمایه هر مدیر اعتماد مردم است

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۶۲۱

فرماندار ماسال گفت: مهمترین سرمایه هر مدیر اعتماد مردم است.

به گزارش ایلنا از ماسال، با حضور فرماندار و بخشداران بخش مرکزی و شاندرمن، از تعدادی از مدیران و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان ماسال تجلیل شد.

محمد جواد عامر در این مراسم گفت: نیروی انتظامی آینه آرامش است، به نحوی که هرگاه مردم به مشکلی بر می خوردند، نخستین موضوعی که به ذهن‌شان می رسد، تماس با نیروی انتظامی است.

عامر افزود: این موضوع نشان می دهد مردم نیروی انتظامی را باور داشته و به آن اطمینان دارند.

وی در ادامه گفت: مهمترین و بزرگترین سرمایه هر مدیری اعتماد مردم است، هرگاه مدیری اعتماد مردم را از دست داد، آن روز دیگر صاحب هیچ چیز نیست.

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهایی که توسط نهادهای رسمی تهیه و تنظیم آمار ارائه شده، در هنگام گرفتاری‌ها برای مردم، اولین موضوعی که در راس آن آمار قرار دارد، نیروی انتظامی بوده و در بحث اعتماد نیز نیروی انتظامی دومین رتبه را در بین تمامی دستگاه‌های کشور دارد، این نشان می دهد مردم قدردان افرادی که بخاطر آنها زحمت می کشند و چشمانشان تا صبح آرام ندارد، هستند.

وی افزود: نیروی انتظامی از جمله نهادهایی است که در عمق و جان و دل مردم نفوذ کرده و مردم از نیروی انتظامی انتظار برخورد خوب در همه حال را دارند، دوست دارند چهره ای ببیند که به آنها آرامش می دهد.

در حوادثی که در جامعه ما داشتیم و در مواقع مختلف، آن صبر، آن درایت و آرامش نیروی انتظامی اگر نبود، شاید بسیاری از مسائل پیش آمده به این راحتی حل و فصل نمی شدند.

محمد جواد عامر در ادامه با اشاره به سیل های هفته های اخیر گفت: جای سپاسگزاری دارد، اینکه عزیزان انتظامی در این ایام با جان و دل به یاری ما شتافتند و در هفته ای که مختص به آنها بودنیز به صورت شبانه روزی آماده خدمت به مردم بودند.

وی افزود: در سایه امنیت است که بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد، به واسطه امنیت اقتصاد متحول شده و کسب و کار رونق خواهد گرفت، به واسط آن بنیان خانواده مستحکم خواهد شد و زندگی اصالت خود را پیدا خواهد کرد و در سایه امنیت است که آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کرده و ناهنجار تبدیل به هنجار خواهد شد، همه اینها را مرهون و مدیون شما عزیزان هستیم.

فرماندار ماسال همچین از تلاشهای سرهنگ اصلانی فرمانده پیشین نیروی انتظامی ماسال قدردانی و برای فرمانده جدید این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

در پایان این مراسم از جمعی از مدیران و کارکنان نیروی انتظای شهرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز