خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال در بازدید از کمپ پرواز بسوی رهایی:

برای بازگشت به اجتماع هیچگاه دیر نیست/ ما را جدا از خود ندانید؛ درد شما، درد ماست

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۹۸

فرماندار ماسال در بازدید از کمپ پرواز بسوی رهایی بیان کرد: برای بازگشت به اجتماع هیچگاه دیر نیست .

به‌گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در بازدید از کمپ پرواز بسوی رهایی این شهرستان، خطاب به اعضای این کمپ گفت: هیچ کدام از شما قرار نبوده که دچار گرفتاری اعتیاد شوید، همه شما روزی در اجتماع دارای جایگاه بوده اید، در مشاغل مختلف، در جاهای مختلف؛ اما خب، زندگی همین است، ممکن است گاهی همه ما اشتباه کنیم اما آنچه مهم است، اینکه از این اتفاقات درس بگیریم، هیچ گاه برای بازگشت دیر نیست، کافی است اراده کنید، درست اراده ای که پیش از دچار شدن به این وضعیت داشتید.

عامر افزود: ما را جدا از خود ندانید، درد شما، درد ما نیز هست، اکنون که اینجا حضور دارید و برای رهایی تلاش می کنید بسیار خوشحال کننده است.

فرماندار ماسال گفت: جا دارد از زحمات آقای شادپور، بانی ایجاد این کمپ تشکر کنیم، امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی که دچار آن هستیم، کمتر افرادی سختی این کار را می پذیرند،  اینکه این افراد با این انگیزه، برای رهایی از اعتیاد در اینجا حضور دارند، جای خوشحالی است.

محمد جواد عامر در ادامه یادآور شد: اینکه مسئولانی چون بنده به اینجا می آیند برای این است که به شما بگوییم دوست داریم با شما همدردی کنیم، دوست داریم درد دلهایتان را بشنویم، دوست داریم در کنار شما باشیم و دوست داریم شما به جمع خانواده و اجتماع باز گردید و مجددا تبدیل به یک نیروی فعال در جامعه شوید و باری را از دوش آن بردارید.

عامر افزود: بسیار خوشحالم که امروز در جمع شما عزیزان هستم  و این سعادت نصیب بنده شد که اینجا باشم ، امیدوارم هر چه زودتر به جمع خانواده هایی که چشم انتظار شما هستند باز گردید، هیچ چیز لذت بخش تر از بازگشت شما برای خانواده هایتان نخواهد بود.

وی در پایان از دکتر اصلاحی مدیر بهزیستی شهرستان خواست تا کم و کاستی‌های مطرح شده را به فرمانداری اطلاع داده تا اقدامات لازم در خصوص آنها در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز