خبرگزاری کار ایران

تا پایان سال جاری محقق می‌شود؛

اجرای بالغ بر 6 هزار پروژه عمرانی برای مددجویان گیلانی

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۰۶۰

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان گفت: 6 هزار و۲۰۰ پروژه عمرانی تا پایان سال جاری برای مددجویان کمیته امداد گیلان اجرا می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا محمدی، حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت را به عنوان یکی از مهم‌ترین محورهای حمایتی این نهاد عنوان کرد و گفت: یکی از شاخصه‌های اصلی توانمندسازی محرومان ساخت مسکن برای این قشر است که در چندساله اخیر با سرعت بیشتری در قالب ادامه نهضت ساخت مسکن دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر ادامه همکاری و مساعدت نیکوکاران و خیران در ساخت مسکن برای نیازمندان افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی استان گیلان و همچنین سرعت فرسایشی بالا به دلیل وجود رطوبت زیاد ، ضرورت دارد تا سرعت بیشتری در ساخت و تعمیرات مسکن نیازمندان انجام شود و این مهم بدون مشارکت و همدلی خیران امکان پذیر نمی شود.

محمدی از اجرای شش هزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی برای مددجویان کمیته امداد گیلان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ها ۹۲ میلیارد تومان اعتبار از منابع کمیته امداد و سازمان برنامه و بودجه از ردیف هدفمندی یارانه ها پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه از شش هزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی ، 2 هزار و ۳۰۰ پروژه ساخت مسکن شهری و روستایی است افزود: ساخت این واحد های مسکونی ۷۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه در پی دارد.

وی همچنین به سه هزار و ۹۰۰ واحد تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان اشاره کرد و افزود: برای این امر ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

محمدی با بیان اینکه از 2 هزار و ۳۰۰ پروژه ساخت و خرید مسکن برای مددجویان شهری و روستای، هزار و۲۷ واحد با همکاری سپاه انجام می شود، افزود: شناسایی خانوارهای فاقد مسکن و دارای مسکن نامناسب ، اخذ پروانه ساخت و نظارت و مهندسی و فنی از وظایف کمیته امداد است و سپاه کار اجرایی و ساخت این پروژه ها را به عهده دارد.

وی گفت: از ۹۲ میلیارد تومان اعتبار برای شش هزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی، ۶۰ میلیار تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه و ۳۲ میلیارد تومان هم توسط کمیته امداد ، کمک خیران مسکن ساز و مددجو تامین می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز