خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله فلاحتی در جمع فرماندهان مرزبانی گیلان:

مرزبانان گیلان پاسبان مرزهای فرهنگی کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۴۶۸

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه این استان مهد تمدن و دروازه ورود فرهنگ‌های غربی و اروپایی به ایران است گفت: مرزبانان گیلان پاسبان مرزهای جغرافیایی و فرهنگی کشور هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی  در جمع فرماندهان و کارکنان مرزبانی گیلان در راستای برگزاری کلاس‌های منشور پلیس مسلمان با عنوان «سرباز امام زمان(عج)» اظهار کرد: گیلان از مرزهای آبی و خاکی برخوردار است و بسیاری از افراد از این موضوع بی‌اطلاع هستند.

وی با اشاره به ویژگی‌های فرهنگی مرزی گیلان گفت: گیلان مهد تمدن و دروازه ورود فرهنگ‌های غربی و اروپایی به ایران محسوب می‌شود بنابراین مرزبانان این استان پاسبان مرزهای جغرافیایی و فرهنگی کشور هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه ایمان و عمل صالح دو موضوع مهم محسوب می‌شود که در قرآن به آن اشاره‌شده است : عمل صالح غیرقابل‌شمارش است و هر کار خوب عمل صالح محسوب می‌شود.

فلاحتی ایمان را سبب حفظ انسان از طمع‌های دنیوی مانند رانت و باندبازی دانست و بیان کرد: اگر به این باور برسیم که خداوند در تمام مکان‌ها در کنار ما قرار دارد، از گناه پرهیز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه عمل صالح موجب می‌شود خداوند محبت انسان را در دل مردم بیندازد، خاطرنشان کرد: فردی که نزد خداوند محبوب شود بسیار ارزشمند است ضمن اینکه آرامش در زندگی با شاهد دانستن خداوند بر اعمال انسان کسب می‌شود.

وضعیت ایده‌آل پاسگاه‌های مرزبانی گیلان

کیاست سپهری فرمانده مرزبانی گیلان نیز در جریان بازدید آیت‌الله فلاحتی از این ستاد فرماندهی اظهار کرد: پاسگاه‌های مرزبانی استان از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و شرایط ما ایده‌آل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز