خبرگزاری کار ایران

رنجکش مطرح کرد:

آرامش بازار و کسبه نباید با رفتارهای سلیقه‌ای به هم بخورد

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۲۰۰

فرماندار آستارا گفت: آرامش بازار و کسبه و فعالان اقتصادی نباید با رفتارهای سلیقه‌ای به هم بخورد و همه موظفیم در چارچوب قانون و مقررات عمل کنیم.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در جلسه کمسیون تعزیرات و ستاد تنظیم بازار شهرستان آستارا بیان کرد: سازمان های مسئول در نظارت بر بازار باید بر اساس قانون عمل وبا ظرافت موضوعات را پیگیری نمایند.

وی ادامه داد: آستارا به دلیل شرایط خاص جعرافیایی و مرزی بودن با توجه به تردد اتباع خارجی نقش مهمی در مبادلات اقتصادی دارد و برهمین اساس باید از فرصت پیش آمده در زمینه توسعه، تجارت و گردش اقتصاد منطقه بهره لازم را برد.

وی گفت: هیچ‌گونه مشکلی در زمینه تامین کالاهای اساسی در شهرستان آستارا وجود ندارد و فصای بازار و موجودی آن به شدت تحت نظارت می باشد.

وی یادآور شد: شرایط داد و ستد و افزایش خرید در شهرستان موجب برخی افزایش قیمت ما در آستارا شده است که می‌بایست در این زمینه دستگاههای مربوطه نظارت دقیق داشته باشند.

فرماندار آستارا درباره خروج کالاها از طریق پایانه مسافری مرز آستارا اظهار داشت: خروج هرگونه کالاهای یارانه‌ای و دارو بدون نسخه پزشک از مرز ممنوع است و دستور العمل آن از طریق مراجع ذی صلاح به گمرک اعلام شده است.

رنجکش افزود: روزانه دوتا سه هزار نفر از اتباع کشور آذربایجان وارد شهرستان آستارا می‌شوند که این حضور فرصت خوبی برای توسعه و رونق اقتصادی شهرستان است اما این رونق نباید به قیمت بروز مشکلات برای شهروندان این شهرستان انجام شود بلکه نیروهای نظارتی مستقر در گمرک باید تلاش کنند با هماهنگی‌های همدیگر نسبت به خروج کالاهای دارای محدودیت اقدام کنند.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی نظارتی در بازار هم باید با رصد روزانه وضعیت آن ضمن احترام به حقوق فروشندگان و خریداران زمینه های سودجویی برخی افراد را نیز بگیرند.

در ادامه این جلسه هرکدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط حوزه ماموریتی خویش را ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز