خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان:

باید شرایطی فراهم شود که میزان رضایت مردم از دستگاه‌های اجرایی افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۳۳

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان: خروجی جلسات مختلف باید به نفع مردم و در راستای حل مشکلات باشد.

ایلنا: معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان گفت: مردم انتظار دارند جلسات دارای خروجی برای رفع نیازهای مردم باشد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان، " حمیدرضا شهبازی " امروز پنج شنبه در جلسه کمیته صیانت از حقوق شهروندی اظهار کرد: طرح افکار سنجی دستگاه‌های اجرایی در حال حاضر در دست اجرا است که باید با احصای مشکلات مردم در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی از طریق این طرح نسبت به رفع مشکلات گام برداشت.

وی با بیان اینکه باید دستگاه‌های پر ارباب رجوع مورد توجه این طرح قرار گیرد، افزود: طبیعی است که دستگاه‌هایی که دارای ارباب رجوع بیشتری هستند، میزان رضایت مردم از آن دستگاه‌ها پایین باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه باید جلسات برگزار شده در بخش‌های مختلف دارای خروجی برای مردم باشد، افزود: مردم انتظار دارند جلسات دارای خروجی برای رفع نیازهای مردم باشد.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه خروجی جلسات می‌تواند در افزایش میزان رضایت عمومی مردم تاثیرگذار باشد، یادآور شد: باید خروجی جلسات ملموس بوده و در اختیار مردم قرار گیرد.

" شهبازی " با اشاره به اینکه بحثاحقاق حقوق شهروندی در قانون نیز مورد توجه جدی قرار گرفته است، بیان داشت: حقوق شهروندی دارای گستره وسیعی در قانون است.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود مشکلات مردم در مراجعه به دستگاه‌های دولتی به حداقل کاهش یابد، تصریح کرد: مردم باید از مراجعه به دستگاه اجرایی راضی بوده و خدمات لازم را دریافت کنند.

این مقام مسئول با اشاره به تدوین قانون حقوق شهروندی در کشور بیان داشت: باید نظرات کارشناسان استان در قالب کمیته‌ای جمع‌آوری و به مسئولان کشوری ارائه شود.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان بر ضرورت شناسایی محدودیت‌های قانونی در خصوص حل مشکلات مردم توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: در قالب این کمیته می‌توان این محدودیت‌ها را به تهران ارائه کرد.

" شهبازی " با اشاره به اینکه حذف پارکینگ در هیچ جای کشور به اندازه‌ای که در زنجان مرسوم است، رواج ندارد، افزود: با توجه به نیاز شهروندان با پارکنیک و کمبود این مقوله در استان، باید تلاش شود این قانون به خوبی در استان اجرایی شود.

وی بر ضرورت ارائه آموزش‌های لازم در خصوص حقوق شهروندی تاکید کرد و افزود: صدا و سیمای مرکز استان می‌تواند در این زمینه نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح افکار سنجی از دستگاه‌های اجرایی بیان داشت: باید شرایطی فراهم شود که میزان رضایت مردم از دستگاه‌های اجرایی افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز