خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

نقش دستگاه ها در مبارزه با مواد مخدر آموزش مهارت زندگی است

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۲۲۶

استاندار گیلان گفت: دستگاه های اجرایی باید بخش عمده آموزش های خود را به موضوع مهارت های زندگی اختصاص دهند.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هدف اصلی ما در پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر بالا بردن آگاهی مردم است.

استاندار گیلان به نقش آموزش و پرورش در توجه به رویکرد محتوای آموزشی جهت ریشه کن کردن این بلای خانمان سوز تأکید و تصریح کرد: مشارکت دادن دانش آموزان در فعالیت های اجتماعی و عمومی جایگاه ویژه ای جهت پیشگیری از گرایش به مصرف مواد مخدر دارد.

وی بر ضرورت کنترل و جانمایی ایست بازرسی ها و استفاده از سگ های مواد یاب در مبادی ورودی و خروجی استان تأکید کرد و افزود : با توجه به حجم بالای گردشگران ورودی به استان، کنترل فیزیکی موجب بروز ترافیک شده که در جهت رفع این مشکل باید با بهره‌گیری از فناوری های روز دنیا در جهت اجرای عملیات کنترلی تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطر نشان کرد: هر کدام از دستگاه های متولی در امر کشفیات و پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر باید وظیفه ذاتی خود را نسبت به گذشته دقیق تر انجام دهند.

وی با بیان اینکه بین دانشگاه‌های آزاد، غیردولتی و علمی و کاربردی با دانشگاه‌های دولتی تفاوتی در امر مبارزه با موادمخدر وجود ندارد، افزود: باید همه دانشگاه‌ها در امر آموزش و پیشگیری از مصرف مواد مخدر مشارکت داشته باشند.

در پایان این جلسه برخی از دستگاه به ارائه گزارش اقدامات انجام شده خود حول این محور پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز