خبرگزاری کار ایران

حلاج‌رضایی خبر داد:

برپایی نمایشگاه "محرم در قاب صنایع دستی" در نگارخانه مارلیک رشت

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۹۰۷

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گیلان از برپایی نمایشگاه "محرم در قاب صنایع دستی" در رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، پروین حلاج رضایی سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان اظهار داشت: نمایشگاه "محرم در قاب صنایع دستی" عنوان نمایشگاهی است که جمعی از هنرمندان صنایع دستی استان، آثار خود را که در قالب مضامین مذهبی و محرم در نگارخانه‌ی مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء رشت در معرض دید عموم قرار داده اند .

وی افزود: در این نمایشگاه 57 اثر در رشته های محرق، نمد مالی، تذهیب و ... از 17 هنرمند ارایه شده است .

حلاج رضایی ادامه داد: این نمایشگاه از هفتم تا چهاردهم مهرماه جاری همه روزه صبح‌ها از ساعت 10 تا 13 و عصرها از ساعت 16 تا 20 میزبان علاقمندان به فرهنگ و هنر اسلامی است.

وی درباره هدف برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف گسترش فرهنگ و هنر ایرانی و آشنایی بیشتر شهروندان عزیز با فرهنگ عاشورایی و مضامین مذهبی است.

گفتنی است، این نمایشگاه به همت معاونت صنایع دستی اداره کل و همکاری اداره میراث فرهنگی شهرستان رشت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برپا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز