خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت در دیدار با اعضاء تشکل خانه کارگر:

اراده خدمت در همه مسئولان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۶۶۰

فرماندار شهرستان رشت دغدغه همه مسئولان و کارگزاران دولتی را خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان دانست و گفت: اراده خدمت در همه مسئولان وجود دارد، اما متاسفانه شرایط سخت کنونی امکان را برای به ثمر رسیدن این تلاش ها دشوار کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی‌زاده در این جلسه که در فرمانداری رشت برگزار شد، یکی از خصوصیات بارز و از ارزش‌های این نظام و انقلاب را، مردمی بودن آن دانست و مسئولان و کارگزاران را متصف به این صفت خواند.

وی با تاکید بر لزوم نقدپذیر بودن مسئولان و کارگزاران نظام، اذعان داشت: در شرایط خاص بین المللی و داخلی که اکنون کشور در آن قرار دارد، مردم متاثر از مشکلات اقتصادی و معیشتی بوده و افراد حقوق بگیر مانند کارمندان و کارگران فشار بیشتری را متحمل می شوند.

مقام عالی دولت در مرکز استان، ضمن تجلیل از کارفرمایان و سرمایه گذارانی که به تولید و ایجاد اشتغال می‌پردازند و مقدس و شریف خواندن کلیه افرادی که با نیت خدمتگزاری به جامعه، در صدد کار، تلاش و تولید هستند، خاطرنشان کرد: جامعه شریف کارگری، تقدس ویژه ای در فرهنگ ما داشته و مطابق باورهای دینی و سنتی ما، شایسته تکریم و حمایت هستند و باید حداقل‌های زندگی آنان مانند خدمات رفاهی، مسائل حقوقی و معیشتی و... تامین شود.

میرشمس مومنی زاده دغدغه  همه مسئولان و کارگزاران دولتی را خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان دانست و گفت: اراده ی خدمت در همه مسئولان وجود دارد، اما متاسفانه شرایط سخت کنونی امکان را برای به ثمر رسیدن این تلاش ها دشوار کرده است.

وی ضمن تاکید بر همدلی و هم افزایی در بین همه اقشار جامعه، پیشنهاد داد: جهت تقویت روحیه  کارگران و خانواده هایشان، برای نخستین بار می توانید با برگزاری یک جشن ساده و بی تکلف، برای روز ۲۹ آبان، سالروز تصویب قانون کار که این تشکل بعضا برنامه هایی دارد ، کاری کنید که امسال به جای سخنرانی صرف، برای ساعات اندکی این عزیزان از دغدغه های فکری و معیشتی فارغ شده و انشاا... این رویه و الگو برای سال های بعد هم دنبال شود.

وی با اشاره بر تداوم برگزاری این جلسات، بر لزوم دعوت از تعدادی از مدیران سازمان ها و نهادهای ذیربط در جلسات آتی جهت رفع مشکلات موجود تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز