خبرگزاری کار ایران

مهر ماه در رشت برگزار می‌شود:

دوره آموزشی بازآفرینی شهری پایدار توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۸۷۷

رئیس اداره عمران وبهسازی راه وشهرسازی گیلان از برگزاری دوره آموزشی بازآفرینی شهری پایدارتوسط شرکت بازآفرینی شهری ایران (وابسته به وزارت راه و شهرسازی) با همکاری مؤسسه بین المللی پردیس شریف در مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد صفری رئیس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه وشهرسازی گیلان  گفت: شرکت بازآفرینی شهری در راستای ارتقای قابلیت زیست پذیری شهرها این‌دوره آموزشی را به همراه کارگاه‌های جانبی با همکاری موسسه بین المللی پردیس شریف به عنوان دبیرخانه اجرایی در مهرماه سال جاری برگزار می کند.

وی توانمندسازی سرمایه انسانی از طریق آموزش به منظور تحقق اهداف برنامه ملی‌ بازآفرینی شهری پایدار را از مهم‌ترین اهداف این دوره برشمرد و گفت: مشارکت شهروندان، فعال سازی نهادهای محله‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود می تواند منجربه افزایش شفاف‌سازی و تصمیم‌گیری های فنی و هزینه کرد مالی در شهرداری‌ها و سازمان‌های مرتبط در امر بازآفرینی شهری پایدار شود که قطعا مقوله مهمی قلمداد می شود.

صفری در ادامه با اشاره به موضوع دوره آموزشی به عنوان یکی از برنامه‌های بازآفرینی شهری پایدار عنوان داشت: تبیین برنامه ملی بازآفرینی شهری پایدار، روش‌های جلب مشارکت، نقش مدیریت شهری در بازآفرینی شهری پایدار، ارائه تجارب در حوزه های مختلف بازآفرینی شهری ، از جمله محورهای این دوره آموزشی هستند

رئیس اداره عمران و بهسازی راه وشهرسازی گیلان خاطر نشان کرد: در اجرای این برنامه آموزشی مدیران حوزه شهری، فنی و مهندسی، پشتیبانی، مالی، طرح و برنامه سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و بخش عمومی غیر دولتی ، فرمانداری ها ،اشهرداری ها و شوراهای اسلامی و ... جامعه هدف این دوره آموزشی هستند.

وی اضافه کرد: پس از اتمام دوره آموزشی مذکور ، گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد و علاقمندان جهت ثبت نام اینترنتی دوره و کارگاه‌های جانبی آن می توانند از طریق کارگاه‌های جانبی آن می‌توانند از طریق آدرس pardissharif.com یا smtc.ac.ir اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز