خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال خبر داد:

نصب پکیج‌های تصفیه فاضلاب در حاشیه رودخانه خالکایی

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۴۱۱

فرماندار ماسال گفت: با پیگیری‌های به‌عمل آمده 4 پکیج تصفیه فاضلاب وارد شهرستان شده که برای استقرار و نصب آن در حاشیه رودخانه خالکایی نیاز به صدور مجوز آب منطقه‌ای است.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در نشست کارگروه بررسی روند اجرایی پروژه‌های شهرستان ماسال با با اشاره به کاهش درآمد شهرداری‌ها و لزوم حمایت از پروژه‌هایی که  در راستای افزایش درآمد شهرداری  و توسع شهری انجام می‌شود، افزود: در شرایط امروز که بحث بیکاری از مسائل اصلی کشور محسوب می‌شود،  همه ما باید کمک کنیم تا پروژه‌هایی که در مسیر اشتغالزایی وجود دارد، هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

وی  با بیان اینکه پروژه پارک ساحلی شهر شاندرمن و احداث غرفه‌های اشتغال در حاشیه آن از جمله این پروژه‌ها است که نیازمند همکاری اداره امور آب است، افزود: در همین زمینه باید راهکار قانونی برای اجرای این پروژه، هر چه سریع‌تر مشخص و اجرایی شود.

فرماندار ماسال با تاکید بر اهمیت نصب پیکیج‌های تصفیه فاضلاب شهر ماسال، افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده 4 پکیج تصفیه ی فاضلاب وارد شهرستان شده که برای استقرار و نصب آن در حاشیه رودخانه خالکایی نیاز به صدور مجوز آب منطقه‌ای است و امیدواریم با توجه به نقش اثرگذار این دستگاه‌ها برای کاهش محسوس آلودگی رودخانه خالکایی، با همکاری آب منطقه‌ای، هر چه سریع‌تر  شاهد نصب و بهره برداری از این دستگاه ها باشیم.

عامر با بیان اینکه در سال جاری از معدود شهرستان‌هایی بودیم که سوخت کشاورزی نداشتیم، البته در برخی مناطق آسیب داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: این موفقیت شهرستان بدون همکاری مردمی محقق شد، به‌عنوان مثال در منطقه نیلاش و پشد با توجه به کمبود آب کشاورزی خود مردم مدیریت کردند و زمین‌های زراعی خود را نکاشتند،  خوب در این شرایط اقتصادی چرا باید افراد از حق زراعت زمین کشاورزی خود محروم شوند، در همین راستا نیاز است با همکاری منابع طبیعی ، جهاد کشاورزی و امور آب از منطقه نیلاش بازدید به عمل آید و مکانی جهت احداث استخر کشاورزی مشخص شود.

وی ادامه داد: در این راستا مدیر کل منابع طبیعی هم  نظر مساعد خود را اعلام کرده و نیاز است از طریق بازدید مشترک مکانی که کمترین آسیب به منابع طبیعی وارد شود مشخص تا عملیات احداث استخر کشاورزی انجام شود.

روند احداث پارک جنگلی کفود شاندرمن و فراهم آوردن شرایط برگزاری مزایده برای پروژه های گردشگری شهرستان از دیگر مباحثی بود که در این نشست به بحث و بررسی گذاشته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز