خبرگزاری کار ایران

سالاری عنوان کرد:

آماده حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا در تمامی روستاها هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۱۸۵

استاندار گیلان با اعلام آمادگی برای حمایت از طرح‌های اشتغال روستایی، تصریح کرد: معرفی روستای بدون بیکار به معنای متمرکز شدن تسهیلات در یک روستا وعدم حمایت از سایرین نیست.

به گزارش ایلنا از تالش، مصطفی سالاری در حاشیه افتتاح فاز دوم و سوم کارخانه نخ و گونی بافی تالش با اشاره به اینکه از ابتدای هفته دولت تا کنون چندین پروژه در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است، اظهار داشت: ارزش ریالی این پروژه ها حدود 94 میلیارد تومان است.

وی افزود: پروژه هایی که طی این هفته در شهرستان تالش مورد بهره برداری قرار می گیرند مربوط به بخش های مختلفی اعم از عمرانی و اقتصادی هستند.

استاندار گیلان با بیان اینکه رویکرد ما افزایش اجرای پروژه های اقتصادی است، عنوان کرد: تلاش می کنیم پروژه هایی را در بخش عمرانی اجرا کنیم که زیرساختی برای پروژه های اقتصادی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان تالش از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است، گفت: روستاهای متنوع، تولیدات مختلف و نیروی انسانی متعدد استعدادهای فراوانی را در این شهرستان فراهم آورده است.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: امیدواریم با حمایت هایی که تا کنون انجام شده و در آینده نیز ادامه می یابد، شاهد تحول اقتصادی تالش در سال جاری باشیم.

وی یادآور شد: تمامی روستاهای گیلان در زمینه های مختلف از جمله گردشگری، صنایع تبدیلی و تولیدات روستایی دارای ظرفیت های فراوانی هستند و باید کمک کنیم که این ظرفیت ها به موازات یکدیگر مورد استفاده قرار بگیرند.

 سالاری به طرح روستای بدون بیکار اشاره و خاطرنشان کرد: معرفی یک روستا به عنوان روستای بدون بیکار صرفا جهت ارائه الگو به سایر روستاها صورت می گیرد و به این معنا نیست که از ایجاد اشتغال در دیگر روستاها حمایت نشود یا تسهیلاتی به آن ها تعلق نگیرد.

استاندار گیلان در پایان گفت: آماده هستیم در زمینه اشتغال از تمامی روستاها با توجه به استعدادهایی که دارند حمایت کنیم تا بدین ترتیب افراد بتوانند در روستاهای خودشان مشغول به کار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز