خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

توسعه گردشگری در رشت موجب تقویت اقتصاد شهری می‌شود/ رشت به دوران طلایی باز می گردد

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۶۴۹

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: توسعه مقوله گردشگری در رشت، ایجاد اشتغال و تقویت اقتصاد شهری را به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر حسین علوی اظهار کرد: شهر رشت از پیشنیه تاریخی ، فرهنگی و طبیعت بسیار زیبایی برخوردار است و تمامی این مباحث برای گردشگران بسیار قابل توجه و حائز اهمیت است.

وی با اذعان به اینکه حضور گردشگر در شهر مزایای فراوانی به همراه دارد تصریح کرد: باید زیر ساخت‌های لازم در این خصوص را فراهم کنیم و از این طریق درآمد پایدار برای رشت مهیا شود.

علوی با اشاره به راه اندازی راه آهن رشت _ قزوین بیان کرد: بهره برداری از این خط ریلی یقینا بر حجم ورود گردشگران به شهر رشت می افزاید و ما قصد داریم از هم اکنون در خصوص این مهم تمهیدات لازم اندیشیده شود و امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد افتتاح آن باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: رشت باید به دوران طلایی خود باز گردد و این مهم نیازمند تعامل و همدلی همه مدیران است و به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر رشت اعلام می‌کنم که شورا و شهرداری رشت آمادگی هر گونه تعامل با دستگاه‌های مربوطه در راستای توسعه و اعتلای شهر رشت و رفع موانع پیش رو را دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز