خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری لاهیجان عنوان کرد:

پایبند نبودن به هنجارهای اجتماعی موجب پدید آمدن آسیب اجتماعی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۶۴۴

سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: عدم پایبندی به هنجارهای اجتماعی موجب پدید آمدن آسیب اجتماعی می‌شود.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سرپرست فرمانداری لاهیجان در همایش کارشناسان امور اجتماعی فرمانداری های استان گیلان، بیان کرد: عدم پایبندی به هنجارهای اجتماعی موجب پدید آمدن آسیب اجتماعی می‌شود.

وی افزود: رشد آسیب های اجتماعی از الگو و مدل خاصی پیروی نمی‌کند.

امیر جانبازی تصریح کرد: آموزش به جامعه توسط "نهادهای اصلی" باعث کاهش آسیب‌ها می‌شود و باید نقش خانواده، آموزش و پرورش و رسانه‌ها را در آموزش جدی گرفت.

وی ادامه داد: در شهرستان لاهیجان سعی کردیم با برگزاری جشنواره های مختلف نشاط اجتماعی را در میان مردم به وجود بیاوریم چرا که وجود نشاط اجتماعی از نشانه های یک جامعه سالم است.

جانبازی خاطرنشان کرد: همه ما مسئولیم؛ باید ایجاد نشاط اجتماعی را در اولویت کاری خود قرار دهیم زیرا در جامعه خوشحال و خرسند تولید بهتر، اشتغال بیشتر و اقتصاد سالمتری خواهیم داشت.

وی گفت: یکی از برنامه های ایجاد نشاط در جامعه برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند است که با فرهنگ مردم شهرستان لاهیجان کاملا عجین شده است.

سرپرست فرمانداری لاهیجان افزود: آمارها نشان می‌دهد شهرستان لاهیجان در کاهش آسیب های اجتماعی اعم از طلاق، اعتیاد، خودکشی و بیکاری پیشرفت قابل توجه‌ای را داشته است.

وی تاکید کرد: روند دریافت مجوز سمن‌ها تسهیل شود چرا که سازمان‌های مردم نهاد در مواقع حساس و بحرانی بسیار کمک حال دستگاه های اجرایی خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز