خبرگزاری کار ایران

در راستای گسترش همکاری مشترک صورت گرفت؛

انعقاد تقاهمنامه اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و جهاد دانشگاهی گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۳۷

در راستای گسترش همکاری مشترک، اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و جهاد دانشگاهی استان گیلان تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، امیر محمدپور دبیر شورای پدافند غیرعامل استان گیلان با حضور در جلسه مشترک اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و مرکز جهاد دانشگاهی استان که حول پیرامون همکاری مشترک علمی و ارتقاء سطح آموزش و پژوهش پدافند غیرعامل در مرکز جهاد دانشگاهی برگزار شد، با تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل و تدوین سند راهبردی آن بر لزوم ارتقای سطح دانش و ارائه آموزش های عمومی و تخصصی با همکاری جهاد دانشگاهی را ضروری دانست.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان با اشاره به علمی بودن پدافند غیرعامل بیان کرد: در تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه همه جانبه کشور در جهت گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی، آموزشی و پژوهشی پدافند غیرعامل و توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در کلیه زمینه های مرتبط با پدافند غیرعامل کشور، همکاری با جهاد دانشگاهی حائز اهمیت است.
 
دبیر شورای پدافند غیرعامل استان اظهار کرد: اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و جهاد دانشگاهی گیلان به منظور ارتقاء سطح دانش و آموزش‌های عمومی و تخصصی در دستگاه‌های اجرایی و ادارات و تشکلات مختلف در حوزه پدافند غیرعامل تلاش می کنند.
 
محمدپور با اشاره به اهداف مشترک دو مجموعه اذعان داشت: همکاری برای ایجاد بسترهای علمی و ارتقا سطح دانش و آموزش‌های عمومی و تخصصی در دستگاه‌های اجرایی و ادارات و تشکلات مختلف، برگزاری همایش‌های علمی و تخصصی در سطوح استانی و ملی در حوزه پدافند غیرعامل و برنامه‌ریزی در راستای تحقیق و پژوهش حوزه علمی جهاد دانشگاهی در مباحث تخصصی اعم از سایبری و زیستی پدافند غیرعامل باشد.
 
دبیر شورای پدافند غیرعامل استان با تاکید بر آموزش حوزه پدافند غیرعامل برای دستگاه های اجرایی خاطرنشان کرد: تهیه جزوات آموزشی، مشاوره و اجرای طرح های آموزشی در حوزه پدافند غیرعامل و برنامه‌ریزی و اجرای دوره های آموزشی کوتاه مدت در حوزه پدافند غیرعامل برای دستگاه های اجرایی از دیگر اهداف مشترک ما خواهد بود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز