خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا:

هفته دولت فرصت مغتنمی‌برای انعکاس عملکرد دولت/ خبرگزاری ایلنا دستاوردهای دولت را بخوبی در گیلان پوشش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۹۲۹

فرماندار آستارا گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی در راستای انعکاس عملکرد دولت است.

به گزارش ایلنا، یونس رنجکش ظهر امروز همزمان با آخرین روز از هفته خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری ایلنا در رشت با بیان این مطلب اظهار داشت: رونمایی بخشی از اتفاقات خوبی که در شهرستان آستارا رخ داده در هفته دولت انجام می شود.

وی افزود: حدود ۴۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در شهرستان آستارا به بهره برداری می رسد که این پروژه‌ها در قالب برق رسانی، خدمات شهری گردشگری و خدمات گمرکی است .
 
وی ادامه داد: برنامه های فرهنگی- اجتماعی خوبی مثل تجلیل از کارمندان نمونه برای هفته دولت شهرستان آستارا تدوین شده است.

فرماندار آستارا در ادامه با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی آستارا تنها منطقه ویژه ای است که از سوی بخش خصوصی اداره می شود، یادآورشد: با توجه به اینکه این منطقه به بندر متصل است به همین دلیل توسط اداره کل بنادر کشتیرانی استان گیلان هدایت می‌شود.
 
رنجکش با بیان اینکه شرکت کاوه نیز به عنوان شرکت سرمایه گذاری و بهره بردار در آنجا ورود کرده گفت: تاکنون در راستای توسعه زیرساخت ها و تاسیسات زیربنایی اقدامات خوبی انجام داده است.
 
وی اضافه کرد: تاکنون حدود ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه اقتصادی آستارا صورت گرفته است که چند ماه قبل با حضور رئیس بنادر کشتیرانی کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
رنجکش اجرای لایروبی و ایجاد تاسیسات تخصصی مانند احداث سیلو را در راستای ایجاد فرآیند تجارت در منطقه اقتصادی آستارا از دیگر اقدامات صورت گرفته در این منطقه دانست.
 
فرماندار آستارا همچنین به ظرفیت اشتغال زایی در منطقه اقتصادی آستارا اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون اشتغال خوبی در بخش های اداری این منطقه گمرک شده که در ادامه بهره برداری از بخش های مختلف آن اشتغال خوبی را در این منطقه شاهد خواهیم بود.
 
رنجکش با اعلام اینکه رشد صادرات کالا در شهرستان آستارا خوب است، خاطر نشان کرد: سه حوزه گمرک ریلی، جاده ای و دریایی دارای ظرفیت های خوبی است که در این سه مرجع صادرات صورت می گیرد.
 
وی اضافه کرد: صادرات ما در شهرستان آستارا انواع میوه و سبزیجات با توجه به نیاز بازار مصرف انجام می‌گیرد که رشد بسیار بالایی داشته است.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان مرزی آستارا با بیان اینکه تالاب استیل این شهرستان از جاذبه های گردشگری خوبی برخوردار است، یادآورشد: تلاش داریم که خدمات عمومی و رفاهی متنوعی را در اطراف این تالاب بدون مداخله در محیط آن  اجرا کنیم و اگر هم مداخله ای در داخل محیط آن شود حتما با نظر محیط زیست صورت خواهد پذیرفت.
 
رنجکش با اعلام اینکه یک کلبه شناور نمادین را در راستای جاذبه گردشگری در تالاب استیل آستارا اجرا کرده‌ایم، تاکید کرد: قرار نیست که کلبه های شناور دیگری در آنجا ایجاد شود.
 
وی افزود: با توجه به فضاسازی های کاذبی که دراین خصوص بوجود آمده است، حتما محیط زیست را در آنجا دخالت خواهیم داد.
 
رنجکش افزود: هدف اصلی ما بهسازی اطراف تالاب است که از سوی شهرداری درحال اجرا است.
 
فرماندار آستارا در پایان با اشاره به اینکه خوشبختانه رسانه های پویا و فعالی را در سطح استان گیلان داریم، تصریح کرد: خبرگزاری ایلنا هم به عنوان یک رسانه رسمی عملکرد و دستاوردهای خوبی را در راستای انعکاس فعالیت های دولت و تولید محتوا و گزارش دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز