خبرگزاری کار ایران

همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب؛

چهل برنامه فرهنگی در دانشگاه آزاد استان گیلان برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۸۵۹

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، چهل برنامه فاخر فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، ابراهیم چیرانی دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در جلسه‌ای که با حضور روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی واحد رشت در دفتر ریاست این واحد دانشگاهی برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برنامه ریزی جهت برگزاری چهل برنامه فرهنگی جهت نمایش توانمدی های دانشگاه آزاد اسلامی در سطح واحدهای دانشگاهی استان خواهد کرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی که به دستور حضرت امام (ره) در سال 1361 شروع به کار کرد و به عنوان دانشگاهی مردمی و مولود انقلاب توانسته است کمک زیادی به آموزش عالی کشور و ارتقای سطح علمی فرزندان این مرز و بوم و تربیت مدیرانی فرهیخته و کارآمد کند.

 ابراهیم چیرانی خاطر نشان کرد: شروع برنامه ها از شهریور سال جاری در سطح واحد های دانشگاهی استان گیلان آغاز شده که شامل نمایش آثار پژوهشی و دستآوردهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از ابتدا تا کنون همچنین نمایش کارهای فرهنگی ماندگار در استان است .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تاکید کرد: برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با مشارکت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، حوزه دانشجویی فرهنگی واحدها و مراکز آموزشی، بسیج اساتید استان و بسیج دانشجویی استان در سطح واحدهای دانشگاهی گیلان برنامه ریزی و اجراء خواهد شد. 

چیرانی با تشریح این برنامه ها بیان کرد: نشست های فرهنگی، مسابقات ورزشی مختلف، کرسی های آزاد اندیشی ، برگزاری نمایشگاههای مختلف و نمایش آثار پژوهشی از جمله برنامه های پیش بینی شده جهت برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز