خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد استان گیلان مطرح کرد:

لزوم قدردانی دانشجویان از شهدای مدافع حرم و انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۸۰۷

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: با توجه به ایثار و از خود گذشتگی شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب اسلامی در طول جنگ تحمیلی با درس خواندن و پیشرفت در زمینه علمی قدردان و سپاسگزار آنان باشیم .

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و جمعی از مدیران و مسئولان این واحد دانشگاهی در سالن اجنماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت روز سیزدهم آبان و اعلام آمادگی شرکت همگانی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت همچنین با تبریک و خیرمقدم به دانشجویان جدیدالورود، خطاب به دانشجویان گفت: از اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را به عنوان دانشگاه محل تحصیل خود انتخاب کرده‌اید بسیار خوشحال و قدردانم .

وی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را با قدمتی بالغ بر ۳۴ سال یکی از قدیمی‌ترین واحدهای دانشگاهی کشور و جزء ده واحد دانشگاهی تأسیس شده در سال 1361  دانست و خاطر نشان کرد: این واحد دانشگاهی بالغ بر ۱۲۰۰۰ دانشجو در حال تحصیل دارد و ۲۵۰ عضو هیأت علمی و ۳۱۰ کارمند در دانشگاه آزا داسلامی واحد رشت مشغول به کار هستند .

امیرتیموری عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه را خواستار شد و بیان داشت: با عضویت در این باشگاه جهت جلوگیری از سوء استفاده سودجویان، مقالات خود را کیفیت بخشند و با مشارکت در تشکل‌های دانشجویی، شعور و شور سیاسی خود را ارتقا بخشند و از برنامه های فرهنگی پیش‌بینی شده در دانشگاه بهره لازم راببرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن اشاره به تشییع پیکر شهید مدافع حرم در شهرستان صومعه سرا، ادامه داد: ما امنیت امروز را مدیون جانفشانی و از خود گذشتگی این شهدای گرانقدر بوده و با توجه به ایثار و از خود گذشتگی شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب اسلامی در طول جنگ تحمیلی  با درس خواندن و پیشرفت در زمینه علمی قدردان و سپاسگزار آنان باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز