خبرگزاری کار ایران

حسینی عنوان کرد:

سامانه‌های هوشمند و چابک‌سازی شاهکاری از مختصات خوب مددکاران برای انجام خدمت به زندانیان

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۰۶۳

مدیر کل زندانهای گیلان گفت : سامانه های هوشمند و چابک سازی شاهکاری از مختصات خوب مددکاران برای انجام خدمت به زندانیان است.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ نشست فصلی مددکاران زندان‌های استان گیلان با حضور سید حمید حسینی مدیرکل زندان‌های گیلان، نجفی معاون سلامت، اصلاح و تربیت، نصیری رییس مرکز مراقبت بعد از خروج و مددکاران زندان‌های تابعه استان برگزار شد.

سید حمید حسینی مدیر کل زندان‌های استان گیلان در این نشست تحول در حوزه مددکاری با افزایش علم و دانش را خواستار شد و گفت: تحول‌های خوبی در حوزه مددکاری صورت گرفت که می‌توان به تخصصی کردن این حوزه در زمینه‌های مختلف جرایم اشاره داشت.

وی نگاه زندانی به مددکار را یک نگاه فردی همراه با همدلی خاص بیان داشت و گفت: وظایف قانونی در قبال زندانی و اولویت‌های مشخص شده سازمانی می‌تواند بهترین کمک به مددجو و خانواده او باشد که می‌تواند در زمان تحمل کیفر و بعد از آزادی از آنها حمایت‌های مادی و معنوی نمود.

مدیر کل زندان‌های استان گیلان، درباره مکانیزه کردن سیستم مددکاری در زندان‌های گیلان گفت: دانش و فن‌آوری و بروز شدن اطلاعات در واحد مددکاری زندان‌های گیلان یکی از اصولی‌ترین و بنیادی‌ترین برنامه‌هاست که در حال انجام است و ما می‌توانیم با استفاده از دیگر ظرفیت‌های کاری قوی‌تر از گذشته گام برداریم.

سید حمید حسینی استفاده از انواع دانش از جمله روان‌شناسی، جامعه شناسی، روان‌شناسی نوین اجتماعی، حقوق عمومی مردم و هر گونه اطلاعات و ابزاری را که بتوان برای کاهش یا رفع آسیب‌ها به‌عنوان ابزاری هدفمند برای گروه هدف استفاده کرد را از اولویت‌های مهم برشمرد و  افزود، استفاده از این‌گونه ابزارها می‌تواند بهترین مختصات خوب مددکاری باشد.

در ادامه فرهاد نصیری رییس مرکز مراقبت بعد از خروج نیز ضمن تقدیر و تشکر از سید حمید حسینی که از زمان حضور وی تحولات عظیمی در چابک‌سازی مددکاری استان صورت گرفت، گزارشی جامع از مددکاری زندان‌های استان ارایه کرد و تعامل، هدفمند کردن برنامه‌ها و انعطاف‌پذیری مددکاران را از استفاده دوسویه از ظرفیت‌های استانی خواستار شد.

در این نشست با برگزار کلاس‌ها و تدریس یکی از اساتید دانشگاهی همراه با جلسه تخصصی استان نیز تشکیل و از مددکاران نمونه نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز