خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان گیلان:

مدل‌سازی نوین حمایت مادی و معنوی از زندانیان

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۶۲۸

مدیرکل زندان‌های استان گیلان گفت: برنامه مدل‌سازی حمایتی مادی و معنوی با ایجاد نقشه راهی مناسب می بایست سرلوحه کارهای حمایتی قرار گیرد و با برگزاری نشست‌های فصلی می‌توان با برنامه های نوین و راهکارهای علمی به بهترین تسهیلات اصلاحی ، رفاهی و فرهنگی برای خانواده زندانی دست یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست هم اندیشی مدیران عامل انجمن‌های حمایت استان گیلان با حضور سید حمید حسینی مدیرکل زندانهای استان در دفتر وی برگزار شد.

در این جلسه هم اندیشی سید حمید حسینی مدیرکل زندان‌های استان گیلان پایه و اساس کار انجمن‌های حمایت را بر اساس نیاز سنجی‌های اولیه خانواده مددجویان عنوان داشت و گفت : می بایست به گونه ای برنامه های حمایتی را اولویت بندی کنیم تا بتوانیم پاسخگوی حداقل نیازهای خانواده مددجویان باشیم که این خود یکی از موارد مهم برای آرامش فکری و روحی وروانی سرپرست خانواده زندانی در زمان تحمل کیفر است.

وی با اشاره به شناخت کامل خانواده زندانیان از طریق مددکاران و تفکیک اهم نیازهای آنان عنوان کرد: کارهایی که برعهده ماست و در چارچوب قانون برای ما تعریف شده باید دقیقا رعایت شود و خانواده زندانی  که نهادهای حمایتی امید آنان هستند را باید پذیرا باشیم و حدالمقدور بهترین تسهیلات حمایتی را برای آنان فراهم سازیم.

مدیر کل زندان‌های استان گیلان در پایان با اشاره به تاکیدات دکتر جهانگیر ریاست سازمان زندان‌های کشور در خصوص حمایت از خانوادهای زندانیان گفت: برنامه مدل سازی حمایتی مادی و معنوی با ایجاد نقشه راهی مناسب می بایست سرلوحه کارهای حمایتی قرار گیرد و با برگزاری نشست‌های فصلی می‌توان با برنامه های نوین و راهکارهای علمی به بهترین تسهیلات اصلاحی، رفاهی و فرهنگی برای خانواده زندانی دست یافت.

گفتنی است در این نشست فرهاد نصیری رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج نیز با بیان برخی از برنامه های اجرایی صورت گرفته ، گزارشی کامل از عملکرد انجمن‌های استان در جمع حاضر ارایه و خواستار انسجام و همبستگی بیشتر مدیران عامل از ظرفیت‌های موجود استانی برای کمک به خانواده زندانیان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز