خبرگزاری کار ایران

نهم خردادماه برگزار می‌شود؛

برگزاری گردهمایی بزرگ خانواده کبدی لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۰۰۰

سرپرست هیات کبدی شهرستان لاهیجان از برگزاری گردهمایی بزرگ خانواده کبدی شهرستان و همایش معرفی این رشته ورزشی در روز چهارشنبه نهم خردادماه 1397 خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، علیرضا پرندوش بیان کرد: برای نخستین بار در شهرستان لاهیجان همایشی برای معرفی ورزش مفرح کبدی ساعت 17 روز چهارشنبه نهم خردادماه 1397 در سالن همایش شهرداری لاهیجان واقع در بلوار امام خمینی (ره)، ابتدای خیابان انقلاب، جنب ساختمان شورای شهر برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را آشنایی هرچه بیشتر علاقه‌مندان با ورزش کبدی عنوان کرد و اضافه کرد: در این همایش مسئولان هیات کبدی استان و ملی‌پوش گیلانی کبدی حضورداشته و در رابطه با این رشته ورزشی توضیحات و آموزش‌هایی را ارائه خواهند داد.

سرپرست هیئت کبدی شهرستان لاهیجان بابیان اینکه این همایش با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و شهرداری و شورای اسلامی لاهیجان برگزار می‌شود، اظهار داشت: ورود کلیه علاقه‌مندان و ورزشکاران به این همایش آزاد است و از همه علاقه‌مندان برای حضور در این گردهمایی دعوت می‌شود.

پرندوش در ادامه به ویژگی‌های ورزش کبدی اشاره کرد و افزود: این ورزش مفرح نیاز به قدرت و مهارت داشته و کاملاً ساده و کم‌خرج هست و نیازی به محوطه بزرگ و وسایل بازی ندارد.

وی تصریح کرد: ورزش کبدی سال‌هاست جزء‌ مسابقات رسمی بازی‌های آسیایی قرارگرفته است، ایران نیز در این رشته ورزشی افتخارات بسیاری را به دست آورده است.

سرپرست هیات کبدی شهرستان لاهیجان در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و با همیاری خانواده کبدی استان گیلان در ابتدا به دنبال آموزش افراد و مربیان توانمند در لاهیجان و سپس استعدادیابی، برگزاری دوره‌های آموزشی، میزبانی اردوهای کشوری، پرورش بازیکنان توانمند، تشکیل تیم شهرستان برای حضور در مسابقات و ... خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز