خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گیلان:

مهم‌ترین پیام شهدای حرم ولایت‌مداری و پیروی از ولایت است

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۱۲۱

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: مهم‌ترین ویژگی شهدای مدافع حرم ولایت‌مداری است و باید با الگوگیری از حضرت زهرا (س) همواره در مسیر ولایت گام برداریم.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان، شهید محمد جبلی یکی از خادمین عرصه صنعت در سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به مقام شامخ شهادت نائل شد.

طهمورث لاهوتی اشکوری شهادت محمد جبلی، شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) را تسلیت گفت و بیان داشت : شهادت، شهید بزرگوار محمد جبلی مدافع سرافراز حرم اهل‌ بیت(ع) و سرباز سبز‌پوش میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت را از طرف همکاران شرکت شهرک های صنعتی گیلان و خانواده صنعت استان به رهبر عزیز انقلاب حضرت امام خامنه‌ای، ملت اسلامی ایران و خانواده محترم این شهید بزرگوار تسلیت عرض می‌کنیم.

وی در ادامه بیان داشت : همه شهدای مدافع حرم برای ما پیام دارند و مهم‌ترین پیام آنان ولایت‌مداری و پیروی محض از ولایت‌فقیه است.

لاهوتی اشکوری افزود: شهدا برای این می‌آیند که آرمان‌ها و اهداف متعالی نظام مقدس ما را تقویت کنند.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: ملت ما همچنان با صلابت و استوار در دفاع از حریم ولایت و اهل‌بیت(ع) محکم ایستاده و تا پای جان از آرمان‌های انقلاب و شهدا دفاع خواهند کرد.

طهمورث لاهوتی اشکوری ، پل شهادت را اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبوددانست و بیان کرد : شهدای گران‌قدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند.

وی در ادامه افزود : امروز همه ما وظیفه داریم که گوش به فرمان ولایت‌فقیه باشیم و با حفظ وحدت و ادامه دادن راه شهدا مسیر انقلاب را آگاهانه و با بصیرت ادامه دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در پایان بیان داشت : از خداوند، عاجزانه مسئلت می‌کنیم تا نتیجه این دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌ها را نابودی عناصر خودفروخته و خودسر داعش قرار دهد و پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) هر چه زودتر محقق شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز