خبرگزاری کار ایران

در حاشیه بازدید بازرسان وزارت کشور از سواحل آستارا؛

حضور بازرسان در سواحل موجب رفع مشکلات و ارزیابی صحیح از کارکردها می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۷۱۳

فرماندار آستارا گفت: حضور بازرسان و بخش‌های مختلف ستاد ساماندهی سواحل موجب رفع مشکلات و ارزیابی صحیح عملکردها می‌شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در حاشیه حضور بازرسان وزارت کشور از سواحل شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: بسیاری از نقاط ضعف موجود در سواحل با حضور بازرسان و بازرسی‌های مستمر برطرف و می‌تواند تبدیل به نقاط قوت و اثربخشی بهتر خدمات در راستای رضایتمندی مردم شود.

وی اضافه کرد: ضمن استقبال از گروه‌های مختلف بازرسی که از وزارت کشور و سایر دستگاه‌های نظارتی در منطقه حضور می‌یابند امیدواریم این بازرسی‌ها با انعکاس صحیح کاستی‌ها و همچنین نقاط قوت و پتانسیل‌های شهرستان موجب افزایش سطح خدمات و تکمیل امکانات وجبران کاستی‌ها شود.

وی یادآور شد: در شهرستان آستارا طی یک‌سال اخیر اقدامات خوبی در دست اجرا است که امید داریم با توجه به ظرفیت‌های موجود و طول ۱۸ کیلومتر نوار ساحلی که دارای سه طرح سالم‌سازی به ویژه طرح الگوی سالم سازی دریا در ساحل سفیر امید است از این جاذبه‌های گردشگری بهتر استفاده شود .

در این بازدید بازرسان وزارت کشور ضمن تشکر از فرماندار آستارا به دلیل برنامه‌ریزی‌های موثر در پویایی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه آسیب‌های اجتماعی و همچنین اجرای طرح سالم سازی ساحل سفیر امید، توجه به رضایتمندی عمومی را بسیار حائز اهمیت دانستند و از وضعیت اقدامات ستاد ساماندهی سواحل آستارا ابراز رضایتمندی کردند.

وی گفت: در طول فعالیت ستاد ساماندهی سواحل در آستارا علاوه بر گروه‌های بازرسی وزارت کشور و استانداری گیلان و سایر دستگاه‌های نظارتی تیم بازرسی فرمانداری آستارا و فرمانداراین شهرستان نیز به طور مستمر پیگیر برنامه های ستاد و رفع مشکلات در بازرسی‌های میدانی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز