خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان:

تشکیل شورای مشورتی سازمان‌های مردم نهاد در گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۱۶۵

سرپرست اداره کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از تشکیل شورای مشورتی سازمان‌های مردم نهاد در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش امروز در شورای مشورتی سازمان‌های مردم نهاد در گیلان بیان کرد: این شورا در واقع اتاق فکری است برای استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و همچنین آشنایی با مشکلات این سازمان‌ها و برنامه ریزی در راستای رفع آنها.

وی اضافه کرد: برای تشکیل این شورا از مجموعه تشکل‌های اجتماعی که در بخش‌های مختلف در استان فعالیت دارند استفاده شده است که بتوانند ارائه دهنده دیدگاه‌ها و نظرات سایر تشکل‌های مشابه باشند.

رنجکش تصریح کرد: یکی از برنامه های استفاده از این سازمان‌ها استفاده از دیدگاه‌های آنان در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان است که باتوجه به ابلاغیه تشکیل ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی استان انجام می شود.

سرپرست اداره‌کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان خاطرنشان کرد: توانمندسازی، توان افزایی و گسترش فرهنگ کارجمعی، همگرایی برای اجرای برنامه‌های مشترک توسط تشکل‌های اجتماعی از جمله اهدافی است که در این زمینه دنبال می شود.

وی بیان داشت: این اداره کل آماده دریافت دیدگاه‌های سازمان‌های مردم نهاد در جلب مشارکت های بهتر آنان برای پیاده کردن اهداف مورد نظر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز