خبرگزاری کار ایران

علیپور در جمع کارگران شرکت سبز زیور مطرح کرد:

کارگر نباید به دلیل بیماری و چند روز غیبت کار خود را از دست بدهد/ ضرورت معاینات سلامت کارگران/ با هیچ کس معامله نخواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۸۳۵

عضو هیات رئیسه شورای شهر رشت با حضور در شرکت سبز زیور ضمن پیگیری مشکلات کارگران به گفتگو با جمعی از پاکبانان پرداخت.

به گزارش ایلنا از رشت، عضو هیات رئیسه‌شورای اسلامی شهر رشت در این بازدید، با تاکید بر ضرورت حمایت از کارگران گفت: حق و حقوق کارگران و همچنین سنوات آنها باید به موقع پرداخت شود.

محمدحسن علیپور انجام معاینات سلامت کارگران را ضروری خواند و تصریح کرد: پیمانکاران باید توجه ویژه‌ای به سلامت کارگران داشته باشند. کارگر نباید به دلیل بیماری و چند روز غیبت کار خود را از دست بدهد.
 
وی همچنین خواستار ارائه گزارش ماهانه از وضعیت ورودی و خروجی کارگران توسط شرکت های پیمانکاری شد.
 
عضو هیات رئیسه شورا در ادامه در جمع پاکبانان بر راه اندازی شرکت سهامی خاص شهرداری رشت، تاکید کرد و افزود: از زمان شورای سوم و با انتقال کارگران به بخش خصوصی مشکلات بسیاری برای این قشر به وجود آمد.
 
علیپور در ادامه گفت: از روزی که به شورا آمدم برخی خواستند کارگران را رها کنم. من به تک تک شما افتخار و از شما تشکر می کنم. اگر این کارگران بخواهند با آرای خود همواره تعیین کننده خواهند بود.
 
نایب رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری خاطر نشان کرد: تاکید می کنم که با هیچ کس معامله نخواهم کرد و همواره حامی کارگران خواهم ماند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز