خبرگزاری کار ایران

بازدید فرماندار رودبار از کسب و کارهای ایجاد شده در شهرستان

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۸۵۱

اسماعیل میرغضنفری از دو کسب و کار ایجاد شده کارگروه اشتغال شهرستان رودبار در ویایه و توتکابن بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رودبار، فرماندار رودبار در این بازدید با اشاره به اهتمام دولت برای ایجاد اشتغال از طریق بسته‌های تعریف شده، گفت: در راستای این تدابیر و سیاست‌ها در شهرستان رودبار تلاش کرده‌ایم بر اساس ظرفیت‌های موجود فرصتهای شغلی مناسبی را فراهم کنیم.

میرغضنفری هم افزایی بهزیستی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، صندوق کارآفرینی امید و فنی و حرفه‌ای را در راه‌اندازی‌ای پروژه ها مناسب دانست و افزود: به هر میزان که پرداخت تسهیلات به درخواست‌های متقاضیان و ایجاد اشتغال مهم است به همان میزان هم باید نظارت بر اجراء پروژه و بازدهی آن به‌صورت مستمر و متوالی صورت گیرد.

وی برنامه‌ریزی مناسب برای عرضه محصولات و بازاریابی در بازارهای موجود و هفتگی و نیز دیگر مناطق کشور را همزمان با اجرای پروژه‌های اشتغالزایی مورد تاکید قرار داد و گفت: دغدغه‌ها و موانع آینده از هم اکنون باید تمهید مقدمات شود.

فرماندار همچنین گفت: بازدیدها، بررسی‌ها و نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغالزا برای پایداری در اشتغال شهرستان توسط دستگاه ها متولی و مسئولان مرتبط انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز