خبرگزاری کار ایران

در راستای ارتقای کیفیت آب شرب صورت گرفت؛

انعقاد تفاهمنامه همکاری بین شرکت آبفار و دانشگاه گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۳۸

در راستای ارتقای کمّیت و کیفیت آب شرب وساماندهی فاضلاب روستایی، تفاهمنامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب روستایی و دانشگاه گیلان منعقد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: این همکاری در زمینه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و خدمات فنی- مهندسی در حوزه آب و فاضلاب روستایی استان است. 

محبعلی رنج ور افزود: انجام بازدیدها، اجرای طرح های مطالعاتی بطور پایلوت و برگزاری همایش های علمی و تحقیقاتی مشترک، انجام پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی در زمینه های مورد نیاز شرکت آبفار، انتشار مجله، کتاب و مقاله بصورت مشترک، بررسی فناوری‌های نوین توسط کارشناسان طرفین و برنامه‌ریزی جهت دستیابی به موارد اولویت دار، برگزاری دوره‌ها و کارگاه های آموزشی، سمینارها و کنفرانس ها بصورت مشترک و استفاده از امکانات موجود همچون کتابخانه، مرکز اسناد، آزمایشگاه ها، مراکز اطلاع رسانی و بانک‌های اطلاعاتی یکدیگر از جمله موضوعات همکاری دو طرف است.

بنابر این گزارش؛ در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب روستایی و دانشگاه گیلان، معاونین مهندسی- توسعه، منابع انسانی و پشتیبانی و مسئول طرح فاضلاب شرکت آبفار استان حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز