خبرگزاری کار ایران

حق پرست خبر داد:

افزایش 2 هزار نفری تعداد مستمری بگیران گیلان در سال 97

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۲۲۷

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از پرداخت بیش از ٢٥٨ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری به حدود ٨ هزار نفر مشمولین این تعهد سازمانی در سه‌ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، جمیل حق‌پرست گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری بیش از ١٩٩ میلیارد ریال تعهدات کوتاه مدت در قالب انواع کمک هزینه‌ها و غرامتها به بیمه شدگان مشمول پرداخت شد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت بیش از ٢٥٨ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری به حدود ٨ هزار نفر مشمولین این تعهد سازمانی در سطح استان پرداخت شد.

حق‌ پرست با اشاره به اینکه بزرگترین گروه تعهداتی سازمان را مستمری ها تشکیل می‌دهد از پرداخت افزون بر ٥ هزار و ١٢٢ میلیارد ریال انواع مستمری در سه ماهه اول سالجاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مدت هزار و ٣١٠ میلیارد ریال مستمری‌های از کارافتادگی و بازماندگان، ٣ هزار و ٦٦٥ میلیارد ریال مستمری بازنشستگی به همراه ١٤٦ میلیارد ریال بابت همسان سازی موضوع ماده ٣٩ برنامه توسعه به بیش از ١١٨ هزار مستمری بگیر گیلانی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: تعداد مستمری بگیران استان در سه ماهه اول سال‌جاری نسبت به پایان سال ٩٦ با افزایش ٢هزار نفری در حدود ١/٨ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز