خبرگزاری کار ایران

سالاری خبر داد:

رسیدگی به حدود 6 هزار پرونده تخلفاتی مرتبط با تنظیم بازار در 4 ماه گذشته

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۷۹۰

استاندار گیلان گفت: در 4 ماه گذشته 5 هزار و 786 فقره پرونده ی تخلفاتی مرتبط با تنظیم بازار در استان رسیدگی شده و متخلفان به بیش از 55 میلیارد و 670 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری عصر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار گیلان بر ضرورت تداوم بازرسی‌های سیار دستگاه‌های متولی برای حفظ و ارتقاء آرامش موجود در بازارهای استان تاکید کرد و گفت: تدابیر لازم برای جلوگیری از افزایش فزاینده قیمت‌ها در بازار به‌ویژه کالاهای اساسی اتخاذ شده و در این راستا روزانه یک‌صد تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 6 هزار و 200 تومان در فروشگاه‌های بزرگ گیلان توزیع می شود.

وی افزود: در صورتی‌که گوشت قرمز نیز از قیمت متعارف خود بالاتر رود، گوشت‌های ذخیره شده، زمینه ثبات و تعادل در قیمت این محصول را مهیا خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در گزارشی از روند بازرسی‌های مداوم در بازارهای استان خبر داد و گفت: به‌طور میانگین ماهانه حدود 30 هزار مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی استان به عمل می‌آید و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب به دستگاه‌های ذی‌صلاح ارجاع داده می شود.

دلق پوش همچنین از افزایش تعداد و شیفت‌های بازرسی‌ها در هفته‌های آینده خبر داد و با بیان اینکه ماهانه حدود هزار گزارش و شکایت مردمی نیز به واحدهای بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اعلام می‌شود، اظهار داشت: عموم شهروندان گیلانی در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی در حوزه بازار می‌توانند با سامانه 124 تماس بگیرند یا به ادارات شهرستانی و مرکز استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز