خبرگزاری کار ایران

انتقاد فرماندار ماسال از سختگیری‌های برخی دستگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۲۰۳

فرماندارماسال از سختگیری‌های برخی دستگاه‌ها در قبال این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمدجواد عامر گفت: سختگیری‌های برخی دستگاه‌ها برای شهرستان ماسال موجب شده کارهایی که در سایر شهرها به آسانی انجام می‌شوند، اینجا هیچ‌گاه به سرانجام نرسند!

فرماندار ماسال در ادامه گفت: سختگیری‌های این دستگاه‌ها سبب شده از ارائه برخی خدمات به مردم جلوگیری شود و حتی در مواردی که قانون به دستگاه‌ها اجازه داده تا این خدمات به مردم ارائه شود، کوتاهی‌هایی دیده می‌شود.

وی عدم اجرای  مواد 3 و 4 عرصه زمین و مسکن(بحث تحویل زمین‌های منابع طبیعی که درون طرح‌های هادی قرار می‌گیرند) را یکی از همین موارد دانست و افزود: تا کنون هیچ‌یک از دستگاه‌ها پیگیر نشده‌اند چرا موضوعی که قانون گفته، تاکنون اجرایی نشده است؟!

عامر با اشاره لحاظ نشدن تخفیفات و لحاظ نکردن محرومیت بابت مالیات کارمندان و بازاریان گفت: عدم وجود برخی ادارات و وجود برخی ادارات در سطح نمایندگی، همچون امور مالیاتی، اداره تعزیرات، شرکت پخش فراورده‌های نفتی و آبیاری سبب شده مردم شهرستان مجبور باشند، به شهرستان‌های همجوار مراجعه کنند.

فرماندار ماسال ادامه داد: امروزه که کشاورزان ما مشکلات عدیده‌ای دارند، برای گرفتن برخی مجوزها مجبورند ترددی حداقل 30 کیلومتری را داشته باشند و پس از آن باید شانس با آنها یار باشد که آن ساعت خاص، مسئول اداره حضور داشته باشد یا خیر و در صورت عدم حضور مجبور خواهند بود این کار را چندین بار تکرار کنند.

عامر، مشکل مرتع و درگیری‌های که بین مراتع شهرستان ماسال و خلخال وجود دارد را از دیگر مشکلات این شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: با اینکه مجوز ایجاد پاسگاه‌های فصلی و غیر فصلی در منطقه صادر شده تا به امروز این موضوع تحقق پیدا نکرده است.

وی وجود پروژه‌های نیمه‌کاره ملی در این شهرستان که سال‌هاست بر زمین مانده، خاک می‌خورد و برای آنها تامین اعتبار نشده را از دیگر مشکلات بزرگ این شهرستان قلمداد کرد و از معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان خواست با پیگیری خود، این پروژه‌ها که بعضا تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را به سرانجام رساند.

فرماندار ماسال در پایان یادآور شد: مشکلات آب شرب و برق در شهرستان زیاد بوده؛ بودجه‌هایی در این خصوص لحاظ شده اما متاسفانه به دلیل مشکلات منابع طبیعی این پروژه‌ها نتوانسته‌اند به سرانجام برسند و انتظار می‌رود مسئولان استانی، نگاه ویژه‌ای را برای رفع این مشکلات شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز