خبرگزاری کار ایران

تجلیل کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا از دختران نخبه رشت

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۹۸۶

به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای‌شهر از جمعی از دختران نخبه رشت تجلیل بعمل آمد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این جلسه رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر  رشت با اشاره به روز دختر و گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت از جایگاه زنان در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

عاقل منش با تاکید بر اهمیت توجه به نسل جوان به عنوان ارزشمندترین سرمایه کشور اظهار داشت امروز مدیریت شهری باید با نگاهی جامع برای نسل آینده خود برنامه ریزی کند و با پیش بینی فرصتهای پیش رو در ایجاد بستر آموزش ها و مهارتهای زندگی برای نسل جوان کوشا باشد.

وی با اشاره به وجود زنان و دختران توانا و فرهیخته جامعه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، این مهم را موضوعی ارزشمند و نشان دهنده جایگاه ویژه زن در شرع مقدس شیعه و اسلام ناب محمدی دانست و بر ایجاد بستر جهت رشد هر چه بیشتر بانوان و دختران ایران زمین تاکید کرد.
 
عاقل منش با ذکر اینکه امروز دختران ما نیازمند ارائه الگویی مناسب جهت تعیین خط مشی زندگی خود هستند، افزود: پیامبران و اولیای الله میتوانند بالاترین الگو برای دختران پاکدامن شهر رشت باشند.
 
در انتهای جلسه از تعدادی از دختران نخبه رشت در زمینه های علمی،فرهنگی و قرآنی از جمله خانم‌ها:
نغمه محمدخواه مقام دوم اولین جشنواره مطبوعات و عضو کانون عکاسان گیلان
سوگند رفیع زاده حافظ کل قرآن کریم و رتبه اول بسیج خواهران در رشته حفظ قرآن
منا برگ بیدی بسیجی نمونه و فرمانده گروهان کوثر و فعال حوزه فرهنگی
مریم پیله ور برگزیده جشنواره کشوری شعر جوان و نایب رییس انجمن شعر رشت
زهرا ابراهیمی مقام اول لیک کشوری کاراته و مقام اول استان گیلان
نوریه گیتی بین برگزیده دو دوره جشنواره بین المللی امام رضا و جشنواره خوارزمی تقدیر به‌عمل آمد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز