خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت:

خانه میرزا کوچک رشت پاتوق سیاسی احزاب نیست

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۲۲۲

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با اشاره به اینکه خانه میرزا کوچک رشت پاتوق سیاسی افراد و احزاب نیست گفت: اجازه نمی‌دهیم از چنین فضاهایی به‌منظور اهداف خاص افراد و احزاب سیاسی استفاده شود.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد  با انتقاد از برخی تحرکات سیاسی با اهداف خاص در رشت اظهار کرد: در روزهای گذشته افرادی با تحت‌فشار قراردادن شهردار و برخی از اعضای شورا قصد راه‌اندازی حزب سیاسی در ساختمان میرزا کوچک رشت را دارند.

وی با تأکید بر اینکه شهردار رشت نسبت به چنین تحرکاتی هوشیار باشد افزود: مسعود نصرتی به‌عنوان شهردار رشت هوشیار باشد و از امضا کردن هرگونه قرارداد، تفاهم‌نامه و غیره دراین‌باره به‌شدت اجتناب کند.

شیرزاد با تأکید بر اینکه نام میرزا کوچک نباید دستاویز تحرکات سیاسی افراد شود تصریح کرد: میرزا اسطوره مردم رشت بوده که نام و اقدامات عدالت‌خواهانه وی در تمامی ایران اسلامی و حتی بسیاری از کشورهای دنیا مطرح بوده و اجازه نمی‌دهیم از نام این مبارز روحانی در راستای اهداف سیاسی گروه‌های خاص بهره‌برداری کنند.

وی به ارائه طرحی به کمیسیون فرهنگی شورای شهر پیرامون تشکیل شورایاری‌ها در محلات رشت اشاره کرد و گفت: این مقوله نخستین بار در دوران فعالیت شورای سوم رشت مطرح و به تصویب رسید اما هیچ‌گاه اجرایی نشد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با بیان اینکه طرح شورایاری‌ها دارای معایب و محسناتی است افزود: زیرساخت‌های لازم به‌منظور تشکیل شورایاری‌ها در محلات رشت وجود ندارد و با توجه به‌تمامی مشکلاتی که در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی و غیره در رشت مطرح است پرداختن به چنین موضوعی ضرورت ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز