خبرگزاری کار ایران

شب گذشته انجام شد؛

تست راه‌اندازی مجدد آب‌نمای موزیکال بوستان ملت پس از یک‌سال تعطیلی

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۵۹۱

شب گذشته پس ماه‌ها، آب‌نمای موزیکال شهر رشت برای راه اندازی مجدد در هفته آینده تست شد.

به گزارش ایلنا از رشت، آب‌نمای موزیکال رشت بزرگترین آب‌نما از نوع خود در کشور است که جلوه بسیار زیبا به شهر توریستی و تاریخی رشت بخشیده است.

این آب‌نما پس از چندین ماه تعطیلی به‌دلیل مشکلات فنی از جمله تامین برق با پیگیری‌های کمیسیون های عمران و توسعه شهری رشت امروز تست شد و به زودی طبق برنامه زمان‌بندی مجدد راه‌اندازی می شود.

رئیس کمیسیون‌عمران و توسعه‌شهری شورای‌شهر رشت برای ضمانت اجرای زمان‌بندی آن توسط مسئولان شهرداری از آنها خواست پای صورت‌جلسه تشکیل شده در این خصوص را علاوه بر امضا اثر انگشت بزنند تا این آب‌نما در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

رضا رسولی پیش‌تر در جلسه دوم تیرماه کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای‌شهر رشت با اشاره به پروژه آب‌نمای موزیکال بوستان ملت گفته بود: اتمام به موقع پروژه‌هایی در این سطح دربرگیری با افکارعمومی باعث ایجاد اعتماد بیش از پیش شهروندان به مجموعه شهرداری خواهد شد.

رسولی با ذکر اینکه متاسفانه اغلب پروژه‌های بزرگ در حال اجرا با مشکلات متعددی دست به گریبان می‌شوند که این امر باعث تنزل سرعت اجرای آنها می‌شود خواستار تشکیل کارگروه نظارتی بر پیمان‌های در حال اجرا و حل مشکلات مربوط به این طرح ها شد.

این عضو شورا در ادامه افزود با توجه به رقم هزینه کرد پروژه آب‌نمای موزیکال رشت عدم بهره برداری شهروندان از این آب‌نما را امری غیرقابل توجیه و مصداق اتلاف بیت المال عنوان کرده بود.

رسولی در جلسه مشترک کمیسیون عمران و بهداشت شورای شهر رشت نیز به لزوم راه اندازی مجدد این آب‌نما تاکید کرد و گفته بود: کسی نمی تواند از شهر و شهروندان رشت گرو کشی کند و فاز اول این آب‌نما باید به‌زودی و مجدد راه اندازی شود.

این عضو شورای‌شهر رشت همچنین به فرارسیدن فصل تابستان اشاره و تاکید کرد: آب‌نما باید در تابستان فعال باشد و این مهم به جذب گرشگر کمک فراوانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خاموش بودن آب‌نمای بوستان ملت معنای بسیار بدی دارد، تصریح کرد: این مهم نشان دهنده عدم توانایی مدیریت‌شهری بوده و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که حداقل فاز اول آن مجدد راه‌اندازی شود.

رئیس ‌کمیسیون عمران شورای رشت قطع فعالیت آب‌نمای رشت را مصداق بارز لطمه به اموال عمومی عنوان کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز