خبرگزاری کار ایران

ذاکری عنوان کرد:

عدم آگاهی شهروندان به حقوق شهروندی آبستن بسیاری از تخلفات و قانون‌شکنی‌ها است

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۳۶۵

عضو کمیسیون ترافیک شورای‌شهر رشت با ذکر اینکه عدم آگاهی شهروندان به حقوق شهروندی آبستن بسیاری از تخلفات و قانون شکنی‌ها است.

به گزارش ایلنا از رشت، بهراد ذاکری با اشاره به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر جامعه اظهار داشت: متاسفانه به‌دلیل عدم مشاهده عینی شهروندان و لمس خدمات مورد نیاز شهر از سوی شهرداری، اعتماد بین شهرداری، شورای‌شهر و شهروندان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد که باید در این زمینه با تغییر رویکرد اقدامات لازم با سرعتی قابل قبول اجرا شود.

عضو کمیسیون ترافیک شورای شهر رشت با تاکید بر این مسئله که نباید با افزایش تعرفه بهای غیر کارشناسی باعث ایجاد بار روانی بر شهروندان شد افزود :در حوزه حمل و نقل عمومی نرخ های مصوب کرایه ها در خیابان های شهر اعمال نمی شوند که باید با تعریف یک ساختار و ساز و کار کاربردی در حوزه نظارت با عملکردی مناسب باعث ساماندهی در این حوزه شویم.

ذاکری با تاکید بر اینکه به فراخور وضعیت موجود باید در برخی حوزه‌ها شهرداری با قبول هزینه مالی اقدام به فرهنگسازی کند از عدم وجود و پیگیری سیاست‌های راهبردی در شهرداری‌شهر در بسیاری از مباحث گلایه کرد.

عضو شورای‌شهر با ذکر اینکه عدم آگاهی شهروندان به حقوق شهروندی آبستن بسیاری از تخلفات و قانون‌شکنی‌ها است بر لزوم اطلاع‌رسانی دقیق واحدهای نظارتی از عملکرد خود به شهروندان شاکی و شفافیت در نظارت ها تاکید کرد.

ذاکری عدم اخذ کرایه درست، کوتاه کردن تعمدی مسیر و عدم رعایت حقوق مسافران را جزو اصلی‌ترین مشکلات شهروندان در حوزه حمل‌ونقل عمومی دانست که باید با اعمال نظارت‌های نامحسوس و دقیق و ایجاد یک سامانه رسیدگی پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز