خبرگزاری کار ایران

نعمت زاده:

سلامت اداری در تمام ارکان دولت مورد توجه قرار دارد

کد خبر : ۱۹۳۳۳۴

توجه به مسایل انسانی و نظارت بر حسن اجرای مقررات تخلفات اداری از ارکان مهم عملیاتی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری دستگاه‌ها و سازمانهای دولتی محسوب می‌شوند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت بحثپاکدستی وسلامت اداری را به طور جد در تمامی ارکان سازمانی و اداری دنبال می کند.

به گزارش ایلنا؛ محمدرضا نعمت‌زاده در جلسه هم‌اندیشی مسوولین هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان اجرای که به میزبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شده بود؛ افزود: توجه به مسایل انسانی و نظارت بر حسن اجرای مقررات تخلفات اداری از ارکان مهم عملیاتی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری دستگاه‌ها و سازمانهای دولتی محسوب می‌شوند.

وی گفت: با توجه به پیچیدگی کار قضاوت و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و مدیران، می‌بایست در هنگام صدور رای جوانب مختلف را بررسی نمود.

به گفته نعمت‌زاده افرادی که در هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری مشغول انجام وظایف می‌باشند، می‌بایست ضمن رعایت حقوق خداومردم، رای درست و صحیحی صادر نمایند.

وی افزود: داشتن جدیت، نظم و انضباط کاری، مسئولیت‌پذیری و جوابگویی درست و به موقع به مردم لازمه هرگونه اقدامی در هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری است.

نعمت‌زاده با اشاره به اهمیت جلسه هم‌اندیشی مسوولین هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری دستگاههای اجرایی، یادآور شد: در این نوع جلسات تجارب، اطلاعات و هماهنگی بین دستگاهی برای رسیدن به نتایج سریع‌تر همچنین روش‌های سیاست‌گذاری‌های درست و هدایت و نظارت که لازمه کار هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری است، حاصل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز