خبرگزاری کار ایران

حاجی پور تاکید کرد:

لزوم توجه به وضعیت اقتصادی شهروندان در زمینه افزایش تعرفه‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۳۶۲

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای‌شهر رشت بر لزوم توجه به وضعیت اقتصادی شهروندان در زمینه افزایش تعرفه‌ها تاکید کرد.

به گزارش اینا از رشت،  سی و سومین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر با دستور بررسی لایحه اصلاحیه و وضع برخی از مواد تعرفه بهای خدمات پیشنهادی سال ۹۷ سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در تالار شورا برگزار شد.

رییس کمیسیون ترافیک با گرامیداشت روز ۷ تیر از شهدای این واقعه تروریستی بالاخص شهید بهشتی تقدیر کرد و خون شهدا را ضامن استمرار انقلاب دانست.

حاجی پور با اشاره به لایحه پیشنهادی در مورد تعرفه بهای خدمات شهرداری در حوزه حمل و نقل اظهار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود باید در افزایش تعرفه‌ها سیاست‌های دولت لحاظ شود و حتی الامکان نازلترین درصد اضافه‌بها در این زمینه لحاظ شود.

عضو شورای‌شهر رشت با ذکر اینکه باید نرخ تورم و فشار اقتصادی کم سابقه موجود را در سیاست‌گذاری‌ها در حوزه تعیین بهای ارائه خدمات شهرداری مد نظر قرار دهیم خواستار بررسی کارشناسان امر با در نظر گرفتن همه جوانب و مؤلفه‌های تاثیرگذار در این رابطه شد به شکلی که کمترین بار روانی و فشار را برای شهروندان داشته باشد.

حاجی‌پور افزود: به دلیل عدم افزایش تعرفه‌بها در سال‌های اخیر مسئولان برای واقعی کردن قیمت‌ها ناگزیر به افزایش چند درصدی در این حوزه شده‌اند که با بررسی‌های صورت گرفته کمترین رشد ممکن را در این تعرفه‌ها اعمال خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: درباره خصوصی‌سازی و برون‌سپاری حمل‌ونقل عمومی در حوزه اتوبوس‌های شهری فراخوان صورت گرفته و بررسی شرایط داوطلبین در سازمان سرمایه‌گذاری در دست بررسی است منافع عمومی شهروندان را تنها مؤلفه تاثیرگذار در عقد قرارداد با شرکت مورد نظر در این زمینه دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز