خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت خبر داد:

پرداخت بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۰۵۱

شهردار رشت گفت: شهرداری در شش ماهه دوم سال ۹۶، بیش از ۱۸۴ میلیارد و ۶۹۳ میلیون تومان از بدهی‌ها به پیمانکاران و غرامت ملک را پرداخت کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی شهردار این شهر صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: در حالی که شهرداری‌های کشور با مشکلات عدیده مالی و اقتصادی مواجه هستند، شهرداری رشت در شش ماهه دوم سال ۹۶ موفق به پرداخت بیش از ۱۸۴ میلیارد و ۶۹۳ میلیون تومان از بدهی‌های این مجموعه به پیمانکاران و غرامت املاک شد که این مبلغ علاوه بر تمام اقدامات زیرساختی بوده است.

وی در تشریح پرداختی های شهرداری رشت در این دو حوزه اظهار داشت: در شش ماهه دوم سال ۹۶ شهرداری مرکز بیش از ۶۸ میلیارد و ۱۲۱ میلیون تومان از بدهی ها به پیمانکاران، غرامت املاک و اسناد خزانه را به صورت نقدی و غیر نقدی تسویه کرده است.

 نصرتی با بیان اینکه شهرداری های مناطق نیز بیش از ۱۱۶ میلیارد و ۵۷۲ میلیون تومان از مطالبات پیمانکاران و غرامت املاک را تسویه نمودند تصریح کرد: شهرداری های مناطق پنجگانه در بخش بدهی به پیمانکاران مجموعا ۱۰۷ میلیارد و ۹۶۱ میلیون تومان و در بخش غرامت املاک ۸ میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان تسویه کرده‌اند.

شهردار رشت با اشاره به بدهی های به جا مانده از گذشته برای دوره جدید مدیریت شهری خاطر نشان کرد: در مجموع دو بخش نقدی و غیر نقدی مجموعه شهرداری رشت موفق به پرداخت ۱۸۴ میلیارد و ۶۹۳ میلیون تومان در بازه زمانی شش ماهه دوم سال ۹۶ شده است که حدود ۲۵ درصد از مجموع بدهی های گذشته بوده است.

مسعود نصرتی در ادامه گفت: از این مبلغ ۲۵ میلیارد و ۳۰۹ میلیون تومان به صورت نقدی و توسط شهرداری مرکز پرداخت شده و مابقی غیر نقدی بوده است.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به بودجه سال گذشته و سنوات قبل شهرداری رشت، پرداخت این حجم از بدهی را باید به عنوان بزرگترین دستاورد شورا و شهرداری رشت در شش ماهه دوم سال ۹۶ نام برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز